Bare noi de pierdere în greutate de direcție

În același timp, indicatorii proteinelor sunt normalizați pentru copiii care se hrănesc artificial - pentru copiii care alăptează, nu este prevăzută raționarea proteinelor.

bare noi de pierdere în greutate de direcție

Rata metabolică bazală medie Rospotrebnadzor stabilește, de asemenea, valorile medii ale metabolismului bazal BMR Aceasta este cantitatea minimă de energie necesară pentru implementarea proceselor vitale, adică cheltuirea energiei pentru implementarea tuturor proceselor fiziologice, biochimice, pentru funcționarea organelor și a sistemelor corpului într-o stare de confort termic 20 grade Celsiusodihnă fizică și mentală completă, pe stomacul gol.

Acești indicatori iau în considerare nu numai sexul și vârsta, ci și greutatea. Cea mai exactă determinare a necesității individuale de energie și macronutrienți, utilizând datele Rospotrebnadzor, este posibilă prin înmulțirea IMC cu coeficientul adecvat de activitate fizică.

Rata metabolică bazală BOOîn kcal Despre raportul dintre medie și individ Creatorii standardelor de mai sus subliniază în mod specific faptul că indicatorii sunt de natură grupă și iau în considerare nevoia fiziologică.

  • Nu pierdeți celulele de grăsime

Nevoia individuală a fiecărei persoane și chiar nivelul mediu de nevoie vor diferi de acești indicatori într-o direcție sau alta. Statisticile arată că aproximativ jumătate din populație are o nevoie individuală mai mare decât media, iar cealaltă jumătate are una mai mică. Expert:Galina Filippova, medic generalist, candidat la științe medicale Materialul a folosit fotografii deținute de shutterstock. Și aici totul nu este atât de simplu pe cât pare.

Trei puncte importante: 1.

bare noi de pierdere în greutate de direcție

Greutatea nu este doar grăsimea urâtă. Este, de asemenea, oase, mușchi și organe interne, inclusiv creierul. Principala sarcină a pierderii în greutate este de a bare noi de pierdere în greutate de direcție de excesul de grăsime și nu de greutatea în kilograme, deoarece cu diete, kilogramele pot deveni mai mici, iar grăsimile nu vor scădea cu niciun gram.

Dacă luați două persoane de aceeași greutate, înălțime și vârstă, una dintre ele poate avea cinci kilograme de grăsime în exces, iar cealaltă nu o picătură. Acest lucru se datorează faptului că mușchii cântăresc mai mult de două ori grăsimea.

Greutatea nu înseamnă aproape niciodată nimic. Înseamnă doar cantitatea de grăsime în exces grăsimea încă nu este deloc de prisos.

Tipuri de platou

Grăsimea pentru corpul nostru este principala rezervă strategică, de care depind înțelegerea corpului șansele sale de supraviețuire. De dragul conservării și creșterii acestei importante rezerve, corpul este gata să sacrifice restul componentelor mușchi, țesuturi și așa mai departe.

Există un lucru ca rata metabolică bazală. Aceasta este cantitatea de calorii pe care organismul le cheltuiește pentru funcțiile bare noi de pierdere în greutate de direcție principale: respirație, bătăi ale inimii, digestie, crearea de celule noi etc. Se calculează în calorii. În medie, aceasta este o calorie pe oră pentru fiecare kilogram de greutate. Iată câte calorii veți arde dacă stați nemișcat toată ziua. Dacă începeți să reduceți conținutul de calorii al dietei pierderea în greutate perioada târzie această cifră, vă veți provoca corpul în autoapărare.

Corpul nostru trăiește încă în realitățile epocii de piatră. Când simte că a încetat să se hrănească sau nu este hrănit, el declanșează mecanisme de apărare care l-au ajutat să supraviețuiască în condiții în care hrana nu era suficientă. Cu aceste mecanisme, cei mai mulți oameni care slăbesc se confruntă și pierd în lupta cu ei. Voi da un exemplu al unei astfel de bătălii în următoarea postare. Rezumând: 1. Trebuie să scapi de excesul de grăsime, nu de excesul de greutate.

Acordați atenția principală acestui lucru - nu începe să scape de grăsime, își reduce costurile. O persoană medie are o rată metabolică bazală de aproximativ de calorii.

Categorii populare

O persoană sănătoasă medie are nevoie de sau mai multe calorii pe zi. Deci, o poveste tipică a unei pierderi în greutate tipice cu un rezultat tipic. Folosind un exemplu specific, cu explicații. Date inițiale: Greutate: 73 kg. Scop: să slăbești până la 57 kg. Pentru a slăbi, trebuie să cheltuiți mai multe calorii decât consumați - toată lumea știe asta. Cel mai subțire urmează o dietă de 1. O scădere accentuată a cantității de alimente consumate dă organismului un semnal că au sosit vremurile de foame.

Corpul activează mecanismele automate de coping și învață să funcționeze la 1.

Stiti care sunt simptomele unor probleme la directie? | Blog miriam-followme.ro

Corpul se adaptează scăpând mai întâi de apă și mușchi deoarece menținerea masei musculare consumă cele mai multe calorii și, în al doilea rând, grăsimea. Grăsimea este cea mai valoroasă rezervă pentru supraviețuire ulterioară, așa că organismul o lasă în ultimă instanță. Cercetările arată că, în total, pentru fiecare 5 kg de greutate pierdută prin dietă, există aproximativ 3 kg de mușchi și 2 kg de grăsime.

Pe măsură ce mușchii devin mai mici prin urmare, costul menținerii acestora a scăzutcorpul s-a adaptat la de calorii pe zi și pierderea în greutate se oprește.

Aport standard de calorii: recomandări oficiale. Calculul caloriilor pe zi Dieta zilnică kcal

Pentru a continua să slăbești, slăbirea trebuie să reducă din nou numărul de calorii consumate. De la merge scădere în greutate pubmed de calorii pe zi. Corpul aruncă din nou mușchi și grăsime pentru a se ajusta.

Când corpul s-a adaptat la de calorii pe zi, pierderea în greutate se oprește. Deoarece corpul se află într-o stare de foame cronică, acesta include mijloace suplimentare de conservare a energiei - funcționarea sistemului endocrin scade. În plus, deoarece mușchii au fost aproape jumătate din greutatea pierdută, metabolismul este celulită cu pierdere de grăsime și apar letargie și somnolență.

Letargia duce la inactivitate, iar corpul arde și mai puține calorii decât înainte. Nu mai este nicăieri altundeva. Nu vă puteți reduce aportul de calorii. De asemenea, nu este nimic special pentru a arde calorii - masa musculară a scăzut semnificativ, metabolismul a încetinit, sistemul endocrin funcționează încet.

Avantajele și dezavantajele cremalierei

În aceste condiții, este aproape imposibil să scazi în greutate, dar este foarte ușor să te îngrași: senzația de foame în acest moment devine intruzivă și este foarte greu de controlat. Deoarece organismul s-a adaptat la de calorii pe zi pentru a menține corpul în starea sa actuală, la nivelul său actual de activitate fizică foarte scăzutcaloriile suplimentare vor duce inevitabil la creșterea în greutate, pe care corpul o va transforma în grăsime.

Din moment ce senzația de foame în acest moment a devenit de nesuportat, mai devreme sau mai târziu persoana se descompune și începe o perioadă de lăcomie intensă. Cantitatea de grăsime din organism va crește la cea inițială și mai mare, pe măsură ce corpul se ridică în rezervă, în cazul următoarei greve a foamei neașteptate și anume, dieta.

Grăsimea a crescut, dar acum trebuie să urmezi o dietă, astfel încât să nu câștigi și mai mult! Cei care adesea și mult timp stau la tot felul de diete bare noi de pierdere în greutate de direcție, metabolismul poate scădea într-o asemenea măsură încât încep să se îngrașe chiar și uitându-se la prăjituri.

Se găsesc într-o situație fără speranță: fie mănâncă castraveți singuri, suferă de foame, fie se îngrașă din fiecare firimitură de pâine și, în același timp, toți au încă mult exces de grăsime. Ce sa fac? Două concepte cheie sunt metabolismul și masa musculară. Metabolismul poate fi accelerat, iar masa musculară poate fi crescută. Câștigă masă musculară. Mușchii sunt principalul consumator de calorii din organism, cu cât sunt mai multe, cu atât este mai mare rata metabolică bazală.

Înotătorul olimpic Phelps consumă zilnic Aceasta este de zece ori mai mult decât o persoană obișnuită. Și totuși nu are nici o picătură de exces de grăsime. Dar nu atât pentru că se antrenează zilnic, ci și pentru că este un mușchi solid. Cu atât de multă masă musculară, poate să stea întins pe canapea toată ziua și să se uite bare noi de pierdere în greutate de direcție televizor și să ardă tot mai multe calorii pe ea decât o persoană obișnuită care aleargă prin oraș toată ziua.

Există două tipuri de activitate fizică: 1.

bare noi de pierdere în greutate de direcție

Aerobic cardio. Acesta este tot felul de sărituri și alergări. Acest tip de exercițiu vă ajută să ardeți mai multe calorii, crește capacitatea pulmonară și îmbunătățește funcția inimii. Mai mult, tot acest tip de încărcare poate reduce volumul masei musculare. Acesta este tot felul de ridicări de greutate gantere, echipament de exerciții, flotări de pe podea. Acest tip de exercițiu vă permite să creșteți masa musculară. După cum puteți vedea, efectul lor este diferit și, în unele locuri, opusul.

Media de aur este de a combina una cu cealaltă. De exemplu, dacă mergi la sală timp de o oră și jumătate, atunci dedică 45 de minute forței și 45 de minute cardio în această succesiune. Acest lucru vă va ajuta să ardeți mai multe calorii, precum și să construiți masa musculară. Nu atât de mult pe cât l-ai crește, făcând doar forță, dar totuși suficient pentru scăderea în greutate.

Este, în general, dificil pentru femei să câștige și să mențină orice masă musculară semnificativă.

  • Cum să luați l-tirozină pentru pierderea în greutate

Culturistele sunt oameni care și-au dedicat ani de viață hobby-urilor și petrec în fiecare zi cinci ore sau mai mult la sală. Dacă mergi la sală de trei ori pe săptămână și faci exerciții de forță timp de 45 de minute, în primele șase luni nu vei vedea deloc rezultatul sub forma a cel puțin unor mușchi identificați vizual dar vei simți cum s-a întărit și s-a strâns corpul tău.

Cel mai mult pe care îl puteți obține într-un an de astfel de antrenament este să îmbunătățiți proporțiile corpului acolo unde existau grăsimi, vor fi mai mulți mușchi. Apropo de aceasta, este imposibil să ștergeți excesul de grăsime cu diete.

Bieleta directie si cap de bara Corsa C

Excesul de grăsime poate fi ars doar prin activitate fizică. Mănâncă mai des, dar în porții mici.

Cercei cu o direcție — 1000 oferte pe Joom

Am scris deja că la primele semne de foame, corpul începe să distrugă mușchii, în timp ce încetinește simultan metabolismul. Poate fi păcălit puțin dacă vă distribuiți dieta astfel încât să existe de ori pe zi, la fiecare 3 ore în porții mici. Acest lucru va oferi corpului un semnal "Există suficientă mâncare! Nu trebuie să lupți pentru grăsime!

În plus, nu îți este foame între mese. Se dovedește un efect minunat: cum ar fi, mesteci ceva toată ziua, nu îți este foame și, în același timp, slăbești. Cei care fac dietă obișnuită omit micul dejun, mănâncă ceva dietetic la prânz și atacă frigiderul pentru cină și mestecă până la căderea nopții.

Aportul zilnic de calorii pentru o femeie: un exemplu de calcul al oo

Experimentați cu raportul dintre proteine, grăsimi și carbohidrați din dietă. Uneori, efectul de scădere în greutate poate fi realizat numai prin aceasta, fără a reduce caloriile. Ajută în special atunci când pierderea în greutate a încetat a venit un platou.

O creștere a proteinelor și o scădere a carbohidraților pot da efectul. Voi scrie despre asta mai târziu. Există, de asemenea, a patra și a cincea componentă - apă, somn adecvat și abilități pentru a reduce stresul în viață. Acest lucru este discutat și într-o postare separată.

Dispozitiv rack de direcție

Pentru a elimina cu succes excesul de grăsime, aveți nevoie de următoarele: 1. Reduceți ușor conținutul de calorii al dietei zilnice și, în același timp, creșteți nivelul de activitate fizică.

Asigurați-vă că includeți sarcini de putere. Alegeți un raport eficient de proteine, grăsimi și carbohidrați. Mănâncă des și în porții mici. Bea suficientă apă. Există încă două metode care pot fi aplicate din când în când mai ales când greutatea este blocată : 1. Alternanța carbohidraților. Zile de încărcare nu de descărcare! La final, vreau să subliniez din nou: 1.

Asevedeași