Cum să slăbești apoi să crești în greutate, Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp

cum să slăbești apoi să crești în greutate

Cum sa cresti in greutate- 3 pasi simpli

Cum să cresteti in greutate rapid — Dieta pentru bărbați și femei pentru a lua in greutate Lasa-ma sa ghicesc. Vrei să știi cum să câștigi rapid greutate, nu-i așa?

cum să slăbești apoi să crești în greutate modalități de a arde grăsimea inferioară a spatelui

Ei bine, ca un tip care am avut 1. În timp ce se pare că cei mai mulți oameni sunt interesați de scăderea în greutate, există de fapt tone de bărbați și femei acolo, care au obiectivul opus … câștig în greutate. Suntem cei care sunt fie prea slabi, fie subponderali pentru placerea noastră și au nevoie de o dietă adecvată pentru a lua în greutate.

În majoritatea cazurilor, oameni ca noi doresc să știe cum să câștige în greutate, deoarece căutăm să construim muschi. În alte cazuri, însă, unii oameni nu le pasă de greutatea respectivă. Musculatura, grăsimea sau o combinație a celor două … ei doresc doar să adauge rapid orice tip de greutate corpului lor. Cum să slăbești apoi să crești în greutate bine, indiferent de categoria în care vă potriviți, aici este un ghid complet Cum să slăbești apoi să crești în greutate pentru bărbați și femeicare explică exact cum să câștige în greutate.

Sa incepem… Cum să câștigi greutate: 3 pași simpli În timp ce conceptul de creștere în greutate este într-adevăr simplu, de fapt, ceea ce face să se întâmple și se întâmplă în mod corespunzător este greu pentru mulți oameni.

Asa cum am spus inainte, stiu ca este greu. Cu toate acestea, am reușit să câștig în greutate. Ei bine, sunt doar 3 pasi simpli … Printre altele bhatt pierderea în greutate udta punjab restul dietei corect proteine, grăsimi, carbohidrați, suplimente, etc. Utilizați o rutină adecvată de antrenament. În cel mai simplu mod, asta e tot ce este necesar.

Simplu, nu-i așa? Tot ce trebuie să facem acum este să faci fiecare pas. Iată cum… Pasul 1: Mâncați destule calorii Ca și în cazul oricărui tip de dietă, cea mai importantă parte a tuturor este întotdeauna caloriile.

Cresterea in greutate in 7 pasi pentru fetele cu metabolism rapid

Da, proteinele, grăsimile și carbohidrații contează, la fel ca și tipurile de alimente pe care le primiți de la fiecare nutrient. Iata de ce… Practic, există un anumit număr de calorii pe care trebuie să le consumați în fiecare zi pentru a vă menține greutatea actuală.

Deși mulți dintre ei nu-și dau seama, ce vor ei de fapt e creșterea musculară și slăbirea de grăsime în același timp.

Acest lucru beneficiile scăderii în greutate ashwagandha cunoscut ca nivelul de întreținere a caloriilor. Dacă mâncați mai puține calorii decât această cantitate, veți pierde în greutate.

Știri și sfaturi în nutriție 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire Odata ce intelegi ca e necesar sa slabesti, inseamna ca ai pasit deja pe calea cea buna. Cantareste-te, stabileste greutatea la care ar trebui sa ajungi, tinand cont de indicele de masa corporala, apoi respecta aceste reguli si vei reusi. Autor: Dr. Daca vrei sa scapi de kilogramele in plus, insa nu esti genul care sa tina o cura de slabirepoti respecta un set de reguli care te ajuta sa obtii greutatea ideala.

Cu toate acestea, ghiciți ce se întâmplă dacă consumați mai multe calorii decât aceast numar? Ai creat un suprlus caloric … și câștigi greutate. Deci, dacă vrei să știi cum să câștigi greutate, trebuie doar să mănânci mai multe calorii decât mănânci în prezent.

Este pe bune tot ceea ce ai nevoie, și asta e singura gerinta onesta a unei diete cu câștig în greutate. Cate calorii ar trebui să mănânc pe zi? Acest lucru ne aduce la cea mai importantă întrebare a tuturor … câte calorii aveți nevoie să mâncați pe zi pentru ca sa crești în greutate si cât de repede ar trebui?

Pentru a răspunde la această întrebare, trebuie doar să vă dați seama de nivelul de calorii de care aveti nevoie pentru a va mentine greutatea și apoi să mâncați mai mult decât această sumă în fiecare zi.

Suma dată mai sus reprezintă o estimare a numărului de calorii pe care trebuie să le consumați pe zi pentru a vă menține greutatea actuală.

Pentru a câștiga în greutate, trebuie să consumați mai mult calorii decât această sumă. Cu cât mai mult?

În cele mai multe cazuri, ar trebui să consumați de calorii pe zi. Deoarece majoritatea oamenilor doresc greutatea pe care o câștigă sa fie masa musculara și nu grăsimie, aceasta este cantitatea ideală de calorii pe care o recomand. Mai puțin de atat nu vei câștiga nimic.

Mai mult de atat vei ajunge să câștigi mai mult grăsime decât mușchi. Deci, indiferent de nivelul de calorii calculat pentru tine, adaugă cu mai mult și începe să consumi mai multe calorii în fiecare zi de acum încolo. De exemplu, dacă nivelul dvs.

În cazul în care aportul de calorii este într-adevăr corect, ar trebui să ajungi câștigă între 0, kg pe săptămână. Pentru a vă asigura că acest lucru se întâmplă în mod corect, cântăriți-vă cel puțin o dată pe săptămână întotdeauna primul lucru dimineața pe stomacul gol și asigurați-vă că câștigul de greutate are loc cât mai repede posibil.

cum să slăbești apoi să crești în greutate cum pot slăbi pentru totdeauna

Dacă este, atunci sunteți perfect. Dacă creșteți greutatea mai lent decât ar trebui să sau pur și simplu deloctrebuie să adăugați încă de calorii în dieta pentru a câștiga în greutate și să vedeți ce face greutatea dumneavoastră atunci. Dacă câștigați mai repede decât ar trebui ceea ce ar însemna că prea multă grăsime este câștigatătrebuie să reduceți aportul de calorii cu de calorii și să vedeți ce face greutatea dumneavoastră atunci.

Ori de câte ori ajungi să câștigi greutate în acea gamă ideală de 0, kg pe săptămână, este perfect.

Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp

Continuați să mâncați acea cantitate de calorii. Acum, in timp ce majoritatea barbatilor si femeilor care doresc sa castige in greutate isi doresc ca greutatea sa fie musculara in loc de grasime, exista unii oameni care vor doar sa stie cum sa coboare in greutate cat de repede posibil chiar daca este gras.

cum să slăbești apoi să crești în greutate aport optim de grăsime pentru pierderea în greutate

În aceste cazuri mai rare când nu articole de slăbire pasă dacă câștigați grăsime, mușchi sau ambele, poate fi utilizată o dietă mai agresivă în greutate. Mai exact, mâncați de calorii suplimentare pe zi ceea ce vă va determina să câștigați kg pe săptămână.

Cu toate acestea, deoarece majoritatea dintre noi doresc să evite obținerea de grăsime și să câștige doar mușchi slab, de calorii în plus pe zi este cu siguranță maximul pe care l-aș recomanda pentru majoritatea oamenilor.

Pasul 2: Restul dietei pentru a lua in greutate Acum că aportul de calorii este înțeles, știți deja secretul cel mare despre cum să câștigi în greutate … doar mănânci mai mult.

cum să slăbești apoi să crești în greutate cum pot slăbi pentru totdeauna

Acesta este literalmente singurul lucru pe care trebuie să-l faceți. Desigur, probabil că aveți încă o grămadă de întrebări despre restul dietei cu câștig în greutate.

Eşti prea slab? Cum poţi să creşti în greutate corporală prin exerciţii fizice?

Să le acoperi rapid acum … — Mănâncă suficientă proteină. În mod specific, mâncați între 1,4 grame de proteină per kilogram de greutate corporală.

Chiar mai important, asigurați-vă că obțineți suficient acid gras Omega-3 găsit mai ales în suplimente de ulei de pește.

Desigur, deoarece câștigul în greutate este obiectivul dvs. Singurele suplimente pe care aș recomanda sunt praful de proteine, BCAA, uleiul de pește, multivitaminele și creatina.

15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Modul în care organizați mesele în alimentația pentru a lua în greutate este în întregime în funcție de propriile dvs. Cu toate acestea, un sfat important care merită menționat este să mănânci o masă adecvată după antrenament … care este masa imediat după antrenament.

cum să slăbești apoi să crești în greutate kit de slăbit pentru corp slăbire kit pentru acasă

Pasul 3: O rutină de antrenament adecvată În timp ce o dietă adecvată pentru a lua în greutate consumând în mod specific suficient calorii este singura cerință reală pentru cum să câștigi în greutate, există o a doua cerință care dacă vrei să te asiguri că greutatea pe care o câștigi este musculară și nu doar grăsime. Desigur, vorbesc despre o rutină de antrenament adecvată pentru un antrenament de a lua în greutate. În scopul de a obține cele mai bune rezultate musculare posibile, trebuie să combinați tipul de dieta pentru a câștiga în greutate pe care tocmai l-am explicat cu o rutină de antrenament, care este proiectat special pentru construirea masei musculare rapid și eficient.

Dacă nu, vei câștiga grasime. Dacă nu vă deranjează doar obținerea de grăsime, atunci nu ezitați să utilizați dieta în sine fără o rutină de antrenament.

  • Cresterea in greutate in 7 pasi pentru fetele cu metabolism rapid luni, 24 aprilie Intr-o cultura in care cei mai multi se straduiesc sa nu se ingrase, poate fi ciudat sa doresti sa cresti in greutate, nu sa slabesti.
  • Semnalează situații deosebite.
  • Eşti prea slab?
  • Cum sa cresti in greutate- 3 pasi simpli - Victor Diaconescu

Dar daca doriti sa construiti muschi si nu doar sa obtineti grasimi, este necesara o rutina de antrenament adecvata. Deci, ce este o rutină adecvată de antrenament? Ei bine, explicând totul aici ar fi prea mult pentru un articol.

Asevedeași