De ce mi s-a oprit pierderea de grăsime

Arderea grăsimii în 2 luni. Vrei sa scapi de grasimea de pe burta?

Gandeste-te la asta: Dacă îi spui cuiva să înceapă să consume mai puține calorii decât cheltuiește în esență consumul insuficient, ceea ce înseamnă dietava avea tendința de a pierde în greutate chiar și fără a face mult mai mult. Acest lucru a fost observat în studii și este bine înțeles. Corpul tău construiește mușchi ca ultimă soluție, dar este conceput pentru a arde ușor grăsimea ori de câte ori ar trebui.

De asemenea, pot fi de acord cu Gary Kohl din perspectiva subiectivă: unii oameni sunt neobișnuiți genetici prin faptul că pot pierde grăsime sau câștiga mușchi chiar și atunci când din ce în ce mai puțin din cerințele obișnuite necesare pentru a face acele lucruri.

Exemplu: Phil Heath a pierde 22 de kilograme de grăsime domnul Olympia în ultimii 3 ani la rând deoarece genetica sa de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime formare de mușchi este una dintre cele mai bune din lume.

de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime

El a spus într-un interviu că a fost întotdeauna copilul din clasa de gimnastică, care a pus mușchi, indiferent ce a făcut. În 9 ani a trecut de la baschetbalistul diviziei 1 la cel mai bun culturist din lume. Steroizi sau nu, este extrem de impresionant. Deoarece menținerea mușchilor crește BMR, vor descoperi că pe măsură ce devin din ce în ce mai musculari pot restricționa mai puține calorii și totuși pierd în greutate.

Dacă vedeți pe cineva mare și știți pentru un fapt că nu sunt pe steroizi, iar pierderea grăsimilor îi vine încă ușor, tocmai de aceea. Răspunsul 2: Le-am făcut pe amândouă în momente diferite, așa că am o perspectivă destul de bună în acest sens. Mental, pierderea in greutate ia tortul. Când trebuie să slăbești, ești obligat să faci câteva schimbări majore ale stilului de viață. Obiceiurile rele sunt motivul pentru care devenim supraponderali și ruperea oricărui obicei rău necesită multă forță mentală.

Fizic, construirea mușchilor este mult mai grea. Pentru început, antrenamentul propriu-zis trebuie să fie de intensitate ridicată. Sincer, doare, arde și ești dureros tot timpul. Este un lucru fizic destul de incomod. Nu poți doar să mergi la sală și să arunci greutăți în jurul și să ieși cu mușchii, trebuie să-ți șochezi cu adevărat mușchii în creștere și asta înseamnă să îi distrugi. Și trebuie să repetați acest proces din nou și din nou și din nou și din nou.

Creșterea musculară necesită timp. Deoarece este mult mai dens decât grăsimea, este nevoie de o mulțime de lucruri înainte de a vedea creșterea în oglindă. Ai putea să îți lucrezi fundul luni întregi și, în funcție de obiectivul tău, ar fi doar începutul călătoriei tale. Mâncarea pentru creșterea mușchilor este o muncă singură. Spre deosebire de credințele populare bazate pe bani, pierderea în greutate poate fi obținută prin simpla mâncare sănătoasă am pierdut 70 kg făcând acest lucru singur.

Nu sunt necesare diete speciale. Pe de altă parte, mușchiul trebuie hrănit corect pentru a crește. Poate ai noroc cu o genetică bună, dar în cele din urmă îți vei învârti roțile dacă nu ai dieta corectă. Pentru unii, acest zid vine mai devreme decât alții. Iarba este întotdeauna mai verde. Răspunsul 3: Teoretic, pierderea în greutate ar trebui să fie cea mai dificilă.

De ce? Noi, ca ființe umane, am supraviețuit mai mult de un mileniu datorită capacității noastre de a stoca și de a ține rezervele de grăsime în perioadele severe de foamete. Corpurile noastre sunt programate biologic pentru a se ține de grăsime în aceste situații improbabile și au rămas cu noi de la purtătorii noștri timpurii.

Acest lucru înseamnă, chiar și astăzi - în ciuda unei perspective sociale și economice mai bune pentru majoritatea dintre noi în special în lumea occidentalăorganismele noastre încă nu și-au dat seama că astăzi ne este mult mai bine decât eram atunci și nu a făcut-o sau mai bine zis, nu poate regla machiajul său biologic. Construirea mușchiului Pentru unii oameni, construirea mușchilor este o provocare mare datorită naturii și compoziției corpului lor.

Acest lucru se datorează faptului că noi, ca ființe umane, putem fi clasificați în 3 somatotipuri de bază în funcție de construcția și dimensiunea noastră.

Aceasta include: Ectomorfe - acestea sunt persoane care, în de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime, sunt destul de subțiri în construcție cu un corp în formă de îngust. Acestea tind să aibă oase mai fragile decât altele și, prin urmare, sunt mai sensibile la leziuni bazate pe sport.

Pentru acești oameni, nu există nicio problemă în pierderea în greutate din cauza predispoziției lor genetice naturale, dar sunt mai frecvent cei care le va fi greu să construiască mușchi.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Mesomorfe - aceste persoane tind să aibă un cadru de dimensiuni pierderea în greutate whoosh, cu umeri largi și o ramă musculară naturală. În cazul mezomorfelor, nu există nicio problemă în construirea mușchilor, deoarece acestea sunt amorsate în mod natural pentru a face acest lucru.

Fac sportivi minunați și pot beneficia de creștere musculară, pierdere în greutate sau de ambele. Endomorfe - endomorfele sunt de obicei destul de scurte în înălțime și poartă multă masă. Au un corp asemănător unei pere, cu șolduri și umeri largi. Mai presus de toate, endomorfele câștigă în mod obișnuit mai repede decât ecto și mesomorf și, de obicei, este cel mai dificil în pierderea în greutate. Prin urmare, ca răspuns la întrebarea dvs.

Fiecare individ de pe pământ este alcătuit dintr-un cadru al corpului diferit unul de celălalt.

Le poti face pe ambele in acelasi timp?

Unii pot găsi mai ușor să slăbească, în timp ce alții pot găsi mai ușor să-ți construiești mușchi. Luați mesajul acasă Noi, ca ființe umane, suntem pregătiți să păstrăm grăsime pentru a ne menține sănătoși și vii în perioadele de secetă, sărăcie sau de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime. Grăsimea este utilizată pentru transportul substanțelor nutritive în jurul corpului în special din vitaminele solubile în grăsimi și pentru izolarea căldurii și pentru a menține funcția normală a creierului.

Teoretic, ar trebui să fie mai dificil să slăbești decât să câștigi mușchi deși acest lucru nu a fost încă măsurat sau testat clinic cu rezultate cuantificabile. Îmi imaginez că nu s-a făcut acest lucru, pe care îl știu, datorită complexității, scării și costurilor financiare pe care le presupune testarea unei teorii bazate pe o listă de variabile incomensurabilă. Prin urmare, se poate atribui doar faptul că, în funcție de Recenzii slim down de 10 zile în cauză ecto, mezo sau endomorfpoate fi mai greu să pierzi în greutate sau să câștigi mușchi în funcție de predispoziția ta genetică naturală ca o caracteristică a masei proprii a corpului.

Răspunsul 4: Ambii pot fi la fel de grei și există o multitudine de factori care sunt prea mulți pentru a-i enumera pe toți, dar unii mari sunt vârsta, greutatea actuală, aveți toate greutățile ridicate înainte. Punctul de plecare contează de fapt semnificativ atât pentru pierderea în greutate, cât și pentru creșterea mușchilor. Urmează să-mi asum o sănătate normală și să se încadreze într-un interval normal pe indicele IMC și pe care nu l-ați ridicat niciodată.

Probabil va fi mai ușor, folosind kilogramele ca băț de măsurare pentru a pierde în greutate decât pentru a pune mușchi dacă faceți prin mijloace naturale. Motivul pentru care îmi calific răspunsul este că organismul de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime are o limitare genetică a cantității de mușchi pe care o poți pune există o capacitate maximă și pe măsură ce te apropii de această limită, progresul tău încetinește.

Deci, dacă sunteți deja la capacitate, atunci nu se poate câștiga mai mult mușchi. În ceea ce privește pierderea în greutate, întrebarea privind capacitatea nu este la fel de aplicabilă, cu excepția cazului în care vorbim despre extrem de înfometare, deși cu cât pierzi mai mult, cu atât este mai greu de pierdut.

Dacă sunteți un elevator de greutate începător, studiile arată că cantitatea maximă de mușchi în condiții ideale pe care o puteți pune într-o lună este de kilograme pe lună pentru primul an și scade în fiecare an după aceea Lyle Mcdonald a un grafic care arată care ar fi câștigurile tipice.

Așa putem deduce că unii oameni care au pus o mulțime de mușchi într-o perioadă atât de scurtă de timp cum ar fi un rol de film au folosit altceva decât mijloace naturale sau slab quiche quark distorsionează faptele.

Pentru pierderea în greutate, presupunând că nu vorbim despre greutatea apei, o pierdere de kilograme pe săptămână este rata cu care poți pierde în greutate. Așadar, întinderea asta peste o lună, o rată sănătoasă de pierdere în greutate ar fi între kilograme și este posibil să o depășești în funcție de cât de strict ești cu dieta ta.

Cum scăpăm de țesutul adipos (stratul de grăsime)

Doar pe această bază, câștigătorul clar este pierderea în greutate. Acest lucru a spus că acest lucru nu ia în considerare cât de disciplinat sunteți despre a face nici unul. Dacă nu puteți suporta puțin foame, atunci când mâncați TDEE vă va părea mai greu decât să măriți greutatea. Dacă ideea de a-ți împinge corpul în mod regulat spre capacitate este greu pentru tine și este necesară dacă vrei să crești mușchiul la viteză maximăatunci consumul de calorii va părea mai ușor.

Dacă totuși vorbești despre rata creșterii musculare față de pierderea în greutate, toți ceilalți factori deoparte și măsurând doar kilogramul pentru lire, pierderea în greutate este câștigătorul clar. Totuși, asta nu înseamnă că niciuna dintre ele este ușoară. Acesta este motivul pentru care trebuie să te uiți cu ochi nepărtinitori la persoanele care spun că, odată ce începi un regim de exercițiu, motivul pentru care nu pierzi în greutate este pentru că s-ar putea să te apuci de mușchi.

Este posibil?

Vrei sa scapi de grasimea de pe burta? Respecta aceste 5 reguli simple, Navigare principală

Este probabil? Nu, este foarte puțin probabil, mai ales dacă se continuă câteva pierderea în greutate a cuplului de grăsime. Pentru a pune mușchi, este acceptat că veți avea nevoie de un surplus caloric care să se încheie atât cu mușchi cu grăsime suplimentară, ceea ce face ca măsurarea la scară să nu fie o măsură corectă a câștigului muscular cu alte cuvinte, câștigul muscular este mai greu de măsurat.

Câștigul muscular are o componentă dietetică, dar de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime influențat în mare măsură de exerciții fizice și mai precis de antrenamentele de rezistență. Dacă tot ceea ce faceți este măsurarea mușchilor câștigați împotriva scăderii în greutate aproape fără excepție, orice ființă umană sănătoasă poate pierde în greutate mai repede decât pot pune mușchi. Dacă încă nu sunteți sigur, gândiți-vă la acest fel. Vedem oameni care au pierdut kg.

O PLATINA Que Eles Zuava 💔😭 Deu A Volta Por Cima Free Fire cele mai bune pastile de dieta uk nou

Răspunsul 5: Voi privi asta dintr-o perspectivă diferită. Cred că este mai greu să câștigi mușchi. Astăzi, ni se pare mai ușor, dar asta se datorează faptului că avem resurse. Cei mai mulți dintre noi trăim într-un mediu în care de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime timp, mâncare și acces la un mijloc ușor de a câștiga mușchi.

Fără aceste trei lucruri, ar fi mult mai greu să câștigi mușchi, probabil aproape imposibil. Chiar și cu mediul ideal, puteți pierde în greutate mult mai ușor, apoi câștigați mușchi. Să spunem că într-un adult care nu consumă droguri, puteți câștiga aproximativ 10 kilograme de mușchi într-un an, iar acesta este un antrenament serios. Merg 3x pe săptămână și mănâncă pentru câștig muscular. Probabil ai putea de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime această greutate în aproximativ două săptămâni, dacă te-ai înfometat.

Pentru corpul tău, pierderea în greutate este mai ușoară, dar ce putem preveni la fel de ușor? Cred că majoritatea oamenilor vor vedea câștigul de mușchi la fel de ușor și mai plăcut.

de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime

Eu consider asta mai ales pe mâncare, este mult mai frumos să fii capabil să mănânci ceea ce vrei, orice vrei, pentru că ai nevoie de calorii pentru a câștiga mușchi. Mai ușor ar putea fi cuvântul greșit, dar este cu siguranță mai plăcut să încărcați câștigați în greutate și mușchimai degrabă apoi să tăiați pierdeți în greutate.

Răspunsul 6: Aceasta este o întrebare interesantă, dar pentru majoritatea oamenilor, pierderea în greutate ar trebui să fie în partea de sus a listei. În timp ce acest lucru s-ar putea să nu fie adevărat, se pare că și sacrificiile necesare pentru a vărsa câteva kilograme este mai greu decât a pune ceva pe corp. Câștigarea mușchiului implică o componentă pentru a o spune simplu: antrenamentul de rezistență.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Pierderea în greutate înseamnă că trebuie să mănânci sănătos și să obții o cantitate moderată de exerciții fizice. Desigur, este vorba de două elemente separate.

de ce mi s-a oprit pierderea de grăsime

Câștigarea mușchilor este mai ușoară dacă mănânci sănătos, dar nu este necesar pentru a face acest lucru. Este întotdeauna mai greu să operezi în deficit, deoarece suntem antrenați să privim întotdeauna pozitivul ca rezultat adecvat.

Această mentalitate este probabil și de ce o mare parte a populației se luptă să se îngrașe.

Asevedeași