Exemplu obiective de pierdere în greutate, Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate

Sportul preferat pentru pierderea în greutate? | FreeRider

pierde masa în greutate

Realistic Timely Scopurile de pierdere în greutate sunt bune, mai ales dacă sunt pe termen lung. Păstrați-vă ochii pe linia de sosire, dar zi de zi, încercați să vă concentrați pe ceea ce faceți de fapt pentru a pierde greutatea, mai degrabă decât la rezultatul final.

pierdere în greutate aviane

Acest lucru ar putea însemna: Finalizați antrenamentele planificate pentru săptămână Faceți ceva activ în fiecare zi Folosirea unui tracker și încercarea de a obține un anumit număr de pași Se ridică și se întinde sau se plimba în fiecare oră Faceți o plimbare după cină în loc să vă uitați la televizor Uneori, doar o alegere sănătoasă poate duce la alegeri mai sănătoase. Menținându-le simplu le face mai ușor să rămână.

Menţinerea greutăţii

Puneți obiectivele în perspectivă Pe măsură ce vă stabiliți obiectivele, faceți ceva timp pentru a răspunde la următoarele întrebări: Ce vreau să realizez cu acest program? Scopul meu este realist și realizabil?

arzător de grăsimi t3 t4

Știu cum să-mi ating obiectivul? Am un calendar pentru atingerea scopului meu? Cum mă voi răsplăti când voi ajunge acolo?

Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate

De exemplu, este rezonabil să vrei să pierzi 50 de lire sterline în șase luni? Este posibil, dar poate nu este rezonabil decât dacă mâncați bine și faceți exerciții fizice în fiecare zi a celor șase luni.

Pierderea in greutate este adesea mai grea decat multi cred, si de obicei este si mai lent. Mulți oameni consideră că pierd o jumătate de kilogram într-o săptămână bună. Deci, fii atent la obiectivele tale de scădere în greutate și ține minte: Cu cât greutăți pierdeți, cu atât va fi mai greu să pierdeți mai mult.

Fresh articles

Cu cat greutatea corpului tau trebuie sa se miste mai putin, cu atat mai putine calorii pe care le va arde. Cu cât te apropii mai mult de obiectivul tău, cu atât e mai greu să ajungi la el.

Vă aflați aici:Gestionarea greutăţii Gestionarea greutăţii Polar Balance oferă recomandări personalizate cu privire la modul în care puteţi să pierdeţi din greutate sau să o menţineţi. Aceste recomandări sunt bazate pe datele dumneavoastră personale şi fizice, obiceiurile privind activitatea, greutatea pe care doriţi să o pierdeţi şi intervalul în care doriţi să realizaţi acest lucru.

S-ar putea să existe mai multe motive pentru care nu pierdeți greutatea și cunoașterea acestor capcane vă poate ajuta să le evitați sau să le gestionați atunci când se întâmplă.

Greutatea pe care o puteți menține poate să nu fie greutatea pe care doriți să o fiți.

cel mai bun arzător de grăsime stimulant

Toți avem un prag de exercițiu cantitatea de exercițiu pe care o putem adapta confortabil în viața noastră. Putem întinde adesea acest prag, dar este important să știți exact unde este, astfel încât să puteți decide dacă este realist pentru dvs. Scara nu este întotdeauna cea mai bună modalitate de a urmări progresul.

Asigurați-vă că utilizați alte instrumente pentru a exemplu obiective de pierdere în greutate progresul.

Pierderea din greutate

Pierderea in greutate nu este singurul obiectiv exemplu obiective de pierdere în greutate care il poti avea, și nu poate fi chiar cel mai motivant. Dăruirea pe o obsesie de pierdere în greutate poate fi primul pas spre succes. Stick cu planurile tale După ce vă stabiliți obiectivele, următorul pas este să aflați cum să ajungeți la ele. S-ar putea să fii surprins de efortul zilnic necesar pentru a-ți atinge obiectivele. Și corpul dvs.

  • Ați decis să pierdeți în greutate în Anul Nou?
  • 5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Este nevoie de timp pentru a construi forța, rezistența și coordonarea și, de asemenea, este nevoie de timp pentru a vă obișnuiți să faceți exercițiul o parte din viața voastră. O parte a lipirii cu aceasta face ca este cât mai ușor posibil să faceți antrenamentele. Stabiliți obiective pe termen scurt pe care le puteți atinge și le puteți reîncepe în fiecare zi.

pierde în greutate restaurant

Pregătiți avansul de care aveți nevoie: împachetați prânzul, păstrați-vă hainele de antrenament cu dvs. Planificați antrenamentele pe care știi că le puteți finaliza și oferiți-vă unele stimulente pentru a continua, cum ar fi lucrul cu prietenii sau familia și oferirea de recompense ca timp pentru a citi o revistă sau pentru a lua o baie relaxată. Antrenamente de inițiere care vă ajută să vă atingeți obiectivele Când sunteți gata să începeți, cel mai simplu pas este primul program de mers pe jos.

Gestionarea greutăţii

Nu există o curbă de învățare, iar majoritatea oamenilor pot găsi un loc și ceva timp să meargă în fiecare zi. Explorați antrenamentele de o săptămână pentru începători absolut, care se concentrează pe pas cu pas prin elementele de bază ale cardio, forță și întindere.

cele mai bune metode de a pierde în greutate în săptămână

De asemenea, puteți încerca programele "jumpstart" care se concentrează pe antrenamente, mai degrabă decât pe pierdere în greutate, precum și pe ghiduri de pornire rapidă pe termen mai lung.

Cel mai bun lucru pe care îl puteți face pentru dvs. Concentrați-vă pe comportamentele sănătoase pe care trebuie să le faceți astăzi și încercați să nu vă faceți griji cu privire la greutatea pe care o pierdeți.

Asevedeași