Mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate. Pentru copii

Alimentele interzise pentru pierderea în greutate - ceea ce ar trebui exclus din dietă - Tratament

Lista produselor din care se îngrașă

Faceți totul bine și dieta dvs. Nu mâncați foarte mult, dar tot câștigați în greutate. Este vina ta? Faceți ceva greșit? Ați ales un plan greșit de scădere în greutate? Vrei pur și simplu să fii supraponderal? Răspunsul la toate aceste întrebări este, probabil, nu. Nu contează ce dietă sunteți, indiferent de expertul în pierdere în greutate pe care îl urmați sau programul de antrenament pe care îl practicați, secretul succesului în scădere în greutate este găsirea unui echilibru energetic potrivit.

Trebuie să ardeți mai multe calorii decât consumați. Dar este mai complicat decât pare, deoarece există mulți factori care afectează atât consumul de energie calorii consumate cât și consumul de energie calorii arse. Oricare dintre ele ar putea fi motivul pentru care nu puteți pierde în greutate, indiferent de ce. Cel mai probabil, problema este o combinație de mai mulți factori.

Evaluați fiecare dintre ele pentru a vedea unde puteți face ajustări. Foamea Sentimentul de foame este cel mai evident motiv pentru care mâncăm.

Pentru femei

Dar ciudat, adesea nu este de ce mâncăm. Dacă vă aflați mâncând prea des sau consumând mese prea mari, este posibil să puteți reduce foametea cu diferite opțiuni alimentare.

Alegeți alimente care sunt mai mari în fibre și construiți mese în jurul proteinelor.

mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate Pierdere în greutate de 10 zile provocare

Aceste strategii vă vor ajuta să vă simțiți mai mult. Plictiseala Mancarea fara minte se intampla cand suntem plictisiti si avem nevoie de o distragere a atentiei. Este unul dintre cele mai frecvente motive pe care le mâncăm când nu ne este foame.

Generalitati

Deci, care este soluția? Găsiți o altă distragere a atenției apelați la un prieten sau mergeți la o plimbare sau eliminați accesul la alimente atunci când știți că vă veți plictisi. Grasimi cu conținut scăzut de grăsimi Alimentele bogate în grăsimi conțin mai multe calorii.

  • 10 sfaturi cum să vă organizați bucătăria pentru a reuși să pierdeți în greutate - GymBeam Blog
  • Acasă femei Ce puteți mânca în timpul dietei și ce nu.
  • Condimentul cu aditivi alimentari precum E, agenți de îmbunătățire a aromelor și glutamat de monosodiu reprezintă un pericol major pentru sănătate.
  • Sus Gasiti cel putin cinci factori intrinseci care sa va motiveze sa va mentineti o stare optima de sanatate.
  • Digerat într-un mediu acid: carne, pește, ouă, leguminoase, nuci, semințe, vinete; Grupul 2 - produse vii.
  • In Uncategorized Ați decis să pierdeți în greutate într-o lună.

Dar de multe ori aceste alimente sunt mult mai satisfăcătoare decât alimentele cu conținut scăzut de grăsimi care au un conținut ridicat de zahăr. Care este cea mai bună alegere?

mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate poti sa slabesti in 7 luni

Dacă puteți mânca un mic servit și să fiți mulțumit, alegeți opțiunea de grăsime mai mare. Dar dacă veți fi tentați să mâncați prea mult, alegeți opțiunea inferioară de grăsimi și calorii inferioare.

În orice caz, exercițiul de moderare și utilizarea tehnicilor de control al porțiunilor, chiar dacă credeți că un aliment este prietenos cu dieta. Frecvența de mâncare Mâncarea mai frecventă vă poate ajuta să evitați consumul de alcool în timpul mesei, dar mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate vă crește și mai mult șansele de a consuma prea multe calorii. Dacă mâncați mese mari în timpul zilei și gustați de multe ori pentru că vă e foame, încercați mese mai mici, controlate cu calorii.

Pe de altă parte, dacă aveți o masă la fiecare trei ore și nu pierdeți în greutate, este posibil să mâncați prea des.

10 sfaturi cum să vă organizați bucătăria pentru a reuși să pierdeți în greutate

Stres Mulți dintre noi gestionăm emoțiile cu alimente. Mâncarea oferă confort, adesea ne dă un sentiment de control și este o sursă de plăcere. Dar acele calorii de confort se adaugă. Dacă bănuiți că consumul emoțional vă deranjează dieta, luați în considerare alternativele sănătoase care reduc stresul.

mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate miaomiao slăbire

Luați yogacontactați-vă cu prietenii și familia pentru a vă ajuta sau pentru a găsi o sănătate comportamentală specializată, care are experiență în problemele legate de alimente. Oboseala Ce faci când corpul tău începe să rămână în după-amiaza? Nu știu despre mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate, dar mă îndrept spre bucătărie. Este natural să căutați energie de exemplu, calorii atunci când aveți nevoie de un pick-me-up rapid.

Problema este că atunci când nivelul de activitate este la cel mai înalt nivel, cel mai rău lucru pe care îl puteți face este să consumați mai multe calorii. Înainte de a vă lua supliment de pierdere în greutate trimfit după-amiaza târziu, întrebați-vă dacă răspundeți la foame sau oboseală.

Dacă sunteți obosit, faceți o pauză de 15 minute! Dimensiunea portiunii Aproape toata lumea face greșeli de portiune toată ziua. Dacă dieta dvs. Sunt șanse bune să consumați mai mult decât o singură porție de multe alimente, cum ar fi cerealele, pâinea sau popcornul. Alegerea alimentelor Mulți diete cad victime ale efectului halo de sănătate. Adică consumă prea multe calorii din alimentele pe care le consideră sănătoase.

Avocado, de exemplu, sunt pline de grăsimi sănătoase. Dar există prea multe calorii într-un avocadodeci trebuie să le mâncați cu moderatie.

mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate pierdere în greutate mercur

Amintiți-vă, orice alimente consumate în exces va duce la creșterea în greutate - indiferent cât de sănătoasă este. Antrenamentele sunt prea greu Credeți sau nu, dar antrenamentul dvs. Unele programe cum ar fi CrossFit ar putea fi de fapt dăunătoare programului tău de scădere în greutate dacă te face să iei prea mult timp sau mai rău, cauzează vătămări. Încercați să faceți o activitate fizică în fiecare zi. Asta inseamna ca ar trebui sa programezi antrenamente usoare si moderate impreuna cu arzatoarele de grasime cu intensitate ridicata.

mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate cum să slim jos partea de sus a corpului

Nivel de activitate non-exercițiu. Dacă antrenamentul tău de grăsime din Tabata te extinde până când vei petrece restul zilei pe canapea, atunci nu beneficiezi de NEAT. Non-exercitarea termogeneză activitate poate reprezenta până la de calorii arse pe zi.

mâncați totul cu moderație și pierdeți în greutate 21 experimentând senzația de slăbire finală

Asigură-te că te miști toată ziua. Luați scările, duceți-vă băuturile alcoolice, stați în timp ce discutați pe telefon. Totul se adaugă. Stres-induse de lene. Unii oameni reacționează la stres prin mișcare. Dar alții se duc la canapea în momente de necaz.

Dacă treceți printr-un timp dificil, dați-vă permisiunea de a vă odihni. Încercați însă să includeți antrenamente ușoare cu un prieten pentru a obține sprijin și a rămâne activ. Simplul act de dieting poate provoca stres și oboseală.

Chiar dacă programul dvs. Aflați cum să dormiți mai bine pentru pierderea în greutate.

Asevedeași