Pierd in greutate, dar nu in grasime. Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)

pierd in greutate, dar nu in grasime

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute dar nu in grasime însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Tu nu cred că pierd in greutate asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos.

Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest. Ok, hai să vedem ce trebuie să facem.

Un deficit caloric corect Toată lumea știe că pentru slăbit trebuie să mănânci mai puțină energie decât arzi dar principalul motiv pentru care oamenii pierd și masă musculară atunci când slăbesc este că mănâncă prea puțin. Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie încât să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort.

Blog - GymBeam Blog

Dacă mănânci mai puțin de-atât într-adevăr slăbirea de grăsime e mai rapidă dar deficitul caloric prea mare duce și la pierderi musculare prin dezechilibrarea hormonilor unul important fiind testosteronul și  scăderea forței la sală. Cum setezi acest deficit caloric?

pierd in greutate, dar nu in grasime puteți pierde în greutate în urma ei delicios

Asta e cea mai simplă formulă, dar pierd in greutate păcate nu dă rezultate corecte și pentru cei care sunt mai grași, se antrenează mai mult sau fac multă muncă fizică. Pentru aceștia e nevoie de formulele mai complicate de calcul din ghidul Estimarea și Numărarea Caloriilor pe care-l poți descărca gratis.

pierd in greutate, dar nu in grasime smita pierdere in greutate dadar

Numerele oricum vor trebui ajustate în funcție de rata cu care pierzi din greutate sau dacă observi pierderi de forță semnificative. Bărbații ar trebui să ajusteze caloriile în așa fel încât să slăbească cam 0.

  • Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate.
  • Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)
  • CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC? | Domyos by Decathlon

Deficitul caloric ar trebui creat în special pierd in greutate dietă și nu prin cardio pentru că exercițiile cardio prelungite interferează cu performanța la ridicatul de greutăți. Deficitul caloric deja  scade hormonii anabolici și scade rata de sinteză proteică  iar dacă adaugi și ședințe intense de cardio nu faci decât să crești riscul de pierdere musculară și performanță.

  • Atunci când activitatea fizică este practicată în timp ce țineți o dietă, se întâmplă adesea ca procesul de pierdere în greutate să stagneze, ba chiar să vă îngrășați.
  • 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog
  • Cum se poate pierde rapid in greutate Depozitele de grasime nu sunt fixe

În mod ideal creezi deficitul caloric prin alimentație iar exercițiile cardio le folosești doar ca pe un supliment în 2 sau 3 ședințe scurte min pe săptămână. Consum optim de proteine Consumul optim de proteine joacă un rol major în prevenirea pierderii de masă musculară la deficit caloric.

Când ești în deficit caloric, corpul pierde mai mulți amino-acizi decât reține, de aceea trebuie să consumi mai multe proteine alimentare.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Dacă îi dai o altă bucată de carne, probabil tu scapi fără mușcături. Înafară de sațietate, nu sunt alte beneficii pentru un consum mai mare.

pierd in greutate, dar nu in grasime am luna sa slabesc

Majoritatea oamenilor în special femeile  fac greșeala să neglijeze proteine atunci când slăbesc și drept rezultat pierd masă musculară. Exemple de pierdere musculară la dietă.

Ce este slăbitul din greutate?

Tu nu fă greșeala asta. Mănâncă-ți proteinele. Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și caloriilor, vezi aici Calculatorul de Calorii 3. Antrenarea intensă a mușchilor  preferabil cu greutăți Menținerea stimulului de antrenament e principalul factor care determină păstrarea masei musculare atunci când slăbești.

Mușchii ar trebui antrenați cu aceeași intensitate pentru a semnaliza nevoia menținerii lor. Altfel, corpul îi vede ca pe un cost metabolic inutil și renunță la ei.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza.

Forța relativă e cel mai bun indicator al dezvoltării musculare, iar dacă mușchii nu dar nu in grasime la intensitate maximă, consecința e pierd in greutate musculară.

De aceea, la slăbit scopul antrenamentelor e menținerea sau chiar creșterea forței. Conform lui Lyle Pierzi în greutate înainte de muncă, frecvența și volumul pot fi reduse chiar și cu două treimi atâta timp cât intensitate greutatea de pe bară rămâne aceeași.

Dacă vezi că forța ta are de suferit atunci când slăbești, încearcă să reduci numărul de seturi dar să menții numărul de repetări și greutățile folosite. Antrenamentele cu greutăți sunt recomandate chiar și pentru cei care nu mergeau la sală înainte de dietă pentru că începătorii întotdeauna cresc în masă musculară la deficit caloric.

Și chiar dacă asta nu prea te interesează, antrenamentele cu greutăți îmbunătățesc rata metabolică și te ajută să arzi grăsime mai eficient.

RELATED ARTICLES

Numerele de mai jos sunt un bun punct de pornire pentru alimentația non-liniară: 23 calorii x masa ta în kg în zilele de odihnă 3 sau 4 zile pe săptămână 27 calorii x masa ta în kg în zilele de antrenament  nu mai mult de 4 zile pe săptămână 5. Renunță la grabă. Nu căuta salvarea în viitor Până la urmă graba e motivul principal pentru care oamenii adoptă diete extreme și pierd masă musculară.

Care e motivul pentru care vrei să slăbești așa de repede?

3. Alege HIIT in loc de Cardioul Clasic

Ai impresia că nu ești destul de bun în momentul de față și atingerea corpului la care visezi o să-ți aducă fericirea pe care nu ai acum? Atunci am vești proaste pentru tine: Nu atingerea țelului te face fericit ci schimbările care se petrec în interiorul tău pe parcursul drumului. Nu știu care e pierd in greutate care vrei un corp fain dar crede-mă pe cuvânt că dacă l-ai obține doar pocnind din degete, viața ta ar rămâne la fel pentru că în interior ai rămâne același.

Ce te face atractiv pentru ceilalți e încrederea în sine născută din succese mici și repetate, nu abdomenul 6-pack. Fericirea e o alegere. Îl poți descărca de aici. Iar pentru un program complet de alimentație și antrenament pentru definire vezi Programul de Definire XO. Tu ce zici de informația de mai sus?

2. Consum optim de proteine

Ai ceva întrebări sau obiecții? Ai pierdut masă musculară în trecut cu diete extreme? Ne auzim în comentarii mai jos.

pierd in greutate, dar nu in grasime cum să-i convingi pe părinți să slăbească

Asevedeași