Pierdeți grăsimea și păstrați-o

pierdeți grăsimea și păstrați-o

Timp de citire: 9 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Anterior, a apărut un articol despre el cum îți poți măsura singur procentul de grăsime. Există, totuși, câteva alte metode, care sunt mult mai avansate decât unele din primul articol; Cu toate acestea, este bine să ne dăm seama că nicio metodă de măsurare nu este complet precisă; în acest articol vom discuta despre cele mai utilizate metode; ce înseamnă, care sunt avantajele, dar și dezavantajele.

În cele din urmă, vom trage o concluzie finală. Ce și de ce Măsurarea oamenilor, în termeni oficiali, Antropometria este abilitatea de a determina dimensiunile și proporțiile corpului uman. Prin urmare, aceasta include nu numai măsurarea procentului de grăsime, dar nu voi trata pe acest lucru acum. Determinarea compoziției corpului este importantă în multe sporturi, de exemplu, pentru a afla dacă o nouă dietă funcționează bine sau nu, sau dacă metoda actuală de antrenament funcționează bine.

În plus, poate fi important și pentru pierdeți grăsimea și păstrați-o cu clase de greutate; un kilogram suplimentar de mușchi va oferi cel mai pierdeți grăsimea și păstrați-o mai multe rezultate decât un kilogram de grăsime. Indiferent de motivul dvs. Metodele mai simple și mai ieftine au fost deja discutate conform indicațiilor. Concluzia de la aceasta a fost că nici o metodă de măsurare nu este complet exactă.

Măsurarea procentului de grăsime

Acum vom vorbi despre metodele de măsurare mai complexe. Cu toate acestea, ulterior s-a dovedit că această metodă ar putea fi folosită pentru a determina compoziția corpului; Grăsimea are o permeabilitate diferită de țesutul muscular și aceste date pot fi utilizate pentru a vizualiza proporția de grăsime din greutatea totală a corpului.

În plus, o scanare DEXA distinge între țesutul osos și masa musculară; ambele se încadrează sub masă fără grăsimi conform mai multor metode. Nu cu o scanare DEXA.

pierdeți grăsimea și păstrați-o

Persoana de testare nu trebuie să facă nimic în afară de minciună, iar gestionarea umidității persoanei de testare influențează cu greu măsurarea. În plus, scanerele trebuie calibrate corespunzător. Cu toate acestea, diverși producători au algoritmi diferiți, iar acești algoritmi nu sunt foarte des dezvoltați nici pentru sportivi.

Mai mult, o scanare DEXA nu este suficient de precisă pierdeți grăsimea și păstrați-o a detecta mici modificări ale compoziției corpului. Deoarece întregul corp trebuie scanat, trebuie să pierdeți grăsimea și păstrați-o încadrați sub scaner ca persoană de testare; aceasta se termină adesea cu o lungime peste 1m În cele din urmă, o mulțime de lucruri trebuie să fie aceleași de la scanare la scanare: conținutul stomacului, poziția pe scaner, îmbrăcămintea, timpul până la ultimul antrenament.

Cântărirea sub apă Această metodă de măsurare, cu alte cuvinte, hidrodensitometria hidro-apă, densi de densitate este o metodă de w2 pierdere în greutate bazată pe deplasarea apei persoanei de testare. Persoana testată, care poartă o cantitate minimă de îmbrăcăminte, este cântărită mai întâi pe o scară.

Persoana care se ocupă de testare se așează apoi pe un scaun, care scade până când persoana testată este cufundată complet. Aici, persoana testată trebuie să pierdeți grăsimea și păstrați-o complet liniștită, cu pierdeți grăsimea și păstrați-o complet goi. Măsurarea este repetată de mai multe ori pentru a obține o măsurare exactă. Cu toate acestea, având în vedere că densitatea osoasă a sportivilor este mai mare decât cea a persoanei obișnuite, aceasta poate duce la o subestimare a procentului de grăsime.

pierdeți grăsimea și păstrați-o

Pentru persoanele în vârstă este exact opusul; o densitate osoasă mai mică poate supraestima procentul de grăsime. Mai mult, trebuie făcută o estimare a volumului rezidual pulmonar și a volumului de gaz din intestine, printre altele. În plus, metoda de măsurare nu este într-adevăr favorabilă timpului, iar metoda poate fi destul de enervantă pentru persoana testată.

Echipamentele sunt, de asemenea, costisitoare.

Cum să eliminați grăsimea din abdomen acasă

Pod Cum pot slăbi treptat Cu alte cuvinte, această metodă se mai numește pletismografie, derivată din cuvântul grecesc pletysmos sensul crește sau crește. Această metodă este similară cu cântărirea subacvatică, dar persoana testată are loc acum într-o cabină ocupată, după care se măsoară deplasarea aerului în locul deplasării apei.

În plus, podul Bod este mult mai puțin neplăcut pentru persoana testată și mai ușor de efectuat. În plus, încăperea în care se face măsurarea trebuie verificată pentru temperatură și umiditate. În plus, persoana testată trebuie să fie complet uscată și îmbrăcămintea, deoarece apa poate influența considerabil măsurarea.

Mai mult, în funcție de persoana măsurată, această metodă de măsurare pare să subestimeze sau să supraestimeze procentul de grăsime în comparație cu metoda subacvatică. Care este cea mai pierdeți grăsimea și păstrați-o măsurare acum?

Din această întreagă poveste, aș putea trage concluzia că nicio metodă nu este exactă și că totul este o prostie; Un RMN ar oferi o reprezentare mult mai exactă a realității, dar în afară de faptul că prețul unei astfel de măsurători este extrem de ridicat, chiar și această scanare nu reprezintă pe deplin realitatea. Problema este că ipotezele sunt făcute pierdeți grăsimea și păstrați-o toate metodele de măsurare și că sunt utilizate medii.

Mentionez volumul pulmonar, cantitatea de gaz din intestine, densitatea tesutului muscular etc. Dacă credeți că ar fi pierdeți grăsimea și păstrați-o să aveți o estimare rezonabilă a procentului de grăsime, o greutate subacvatică sau o pierderea în greutate pms mai rău DEXA ar fi cea mai bună opțiune.

Cu toate acestea, așa cum s-a explicat, aceste metode pot avea o marjă de eroare de care multe persoane nu sunt satisfăcute. Care este atunci cea mai precisă metodă?

5 tabieturi de inclus în dieta zilnică dacă vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen

Disecarea și apoi cântărirea țesuturilor corpului; cu toate acestea, se pare că această măsurare poate fi făcută o singură dată pe persoană testată. Dar atunci ce? Toate frumoase, această poveste teoretică, dar ce ar trebui să facem acum? Ei bine, aș recomanda să vă îndepărtați de toată povestea procentului de grăsime.

Docbook Știați că: Toată lumea are grăsime pe abdomen, chiar și cele mai slabe persoane? E normal.

Pur și simplu nu există o metodă cu adevărat exactă pentru a afla procentul de grăsime. Ei bine, este bine JW, deci doar drăguț și confortabil? Nu, cu siguranță că nu.

pierdeți grăsimea și păstrați-o

Ce vreau să vă spun este că trebuie să vă întrebați ce anume doriți să știți. Vrei să știi care este procentul tău de grăsime sau vrei să știi dacă pierde masa ta de grăsime?

Doriți să pierdeți grăsimea și să păstrați mușchii - să vă înfometați - Sănătate - 2020

Există o mare diferență aici. Nu putem măsura prima cu exactitate, dar a doua este rezonabilă.

Dacă țineți cont de greutatea dvs. Dacă nu sunteți mulțumit de acest lucru, puteți urmări contururile părților corpului; circumferința brațului, circumferința picioarelor, circumferința buricului, de exemplu. Dacă acum vedeți că brațele și picioarele dvs. Este posibil ca împreună cu fotografiile să aveți acum o bună indicație a ceea ce se întâmplă cu corpul dumneavoastră.

Cum să slăbești sănătos: lista cu sfaturi care chiar funcționează

Dacă doriți să vedeți date sau cifre mai grele pe hârtie, există o ultimă metodă. Cumpără unul sertizator de piele și urmăriți-vă greutatea împreună cu grosimile ploii din anumite locuri de pe corp. De exemplu, tricepsul, spatele, partea inferioară a spatelui, abdomenul, șoldul, fesa și coapsa numesc câteva, măcar iau pliurile în care ții cel mai mult grăsime!

Uită de procentul de grăsime! Păstrați o înregistrare a numărului de milimetri pe care îl măsurați într-un jurnal de bord, fără a-i converti într-un procent de grăsime.

Formulele cu care pliurile pielii sunt pierdeți grăsimea și păstrați-o în procente de grăsime se bazează pe o serie de presupuneri Acum vedeți că pliurile pielii scad în grosime, atunci știți sigur că pierdeți masa grasă.

5 tabieturi de inclus în dieta zilnică dacă vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen

Dacă țineți evidența mai multor pliuri, puteți afla, de asemenea, unde pierdeți în principal grăsimea. Cu toate acestea, țineți cont de umiditatea subcutanată. La procentele mai mici de grăsime, umiditatea subcutanată vă va influența cu siguranță măsurătorile.

Dar acum ai cel puțin întreaga poveste despre metodele de măsurare împreună cu o alternativă.

  1. Citește de asemenea????
  2. Cum să eliminați grăsimea din abdomen acasă - Cereale
  3. Doriți să pierdeți grăsimea și să păstrați mușchii - să vă înfometați - Sănătate -
  4. Cât timp să arzi 5 kg grăsime
  5. Cel mai bun arzător de grăsimi de pe piață - aaeecom

Întreabă-te de ce vrei să-ți cunoști cu adevărat procentul pierdeți grăsimea și păstrați-o grăsime; ce adaugă această cifră, în afară de scăderea masei totale de grăsimi? Dacă nu adăugați nimic, economisiți bani și stres și aplicați metoda de mai sus pentru a măsura progresul dvs.

Asevedeași