Pierderea de grăsime 3 săptămâni

pierderea de grăsime 3 săptămâni

Iunie 21, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Odată cu apropierea verii, cu toții ne concentrăm asupra unui singur obiectiv: pierderea grăsimii. După cum ați citit pe blogul nostru înainte este pierderea de grăsime 3 săptămâni de grăsime în bază nu este chiar atât de dificilă.

pierderea de grăsime 3 săptămâni

Asigurați-vă că mâncați mai puțin decât are nevoie de corpul dvs. Desigur, există multe altele, cum ar fi distribuția macros-urilor dvs. Cu toate acestea, deseori observăm că pierderea de grăsime rămâne o provocare majoră pentru mulți. Nici măcar la începutul unei diete, dar mai ales după ce au trecut primele săptămâni sau luni. De-a lungul timpului, pierderea de grăsime merge mai încet și mai încet, până la acel punct teribil în care nu se mai întâmplă nimic.

Aceasta este ceea ce ne vom concentra astăzi: cum te asiguri că te îngrași continuă pierd?

Chiar dacă ați fost ocupat de săptămâni sau luni? Vă oferim 7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime! Sfat 1: Nu mâncați imediat prea puțin Primul sfat este probabil și cel mai important. Dacă consumul a de calorii în condiții de întreținere este bun, de calorii mai jos ar trebui să fie și mai bune, nu?!

Taie grasimea in 2 saptamani. Amestecul fabulos care arde grăsimea de pe burtă în doar 3 săptămâni

Ei bine, nu atât de repede. Este una dintre cele mai mari capcane pentru a merge prea repede.

  • Ce sa faci pierde grasimea corporala
  • Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Până la urmă, îți dorești rezultate rapide, așa că mergi la o dietă înfometată din prima zi. Dar apoi înaintăm rapid câteva săptămâni. Primele săptămâni au mers grozav, dar acum observați că este din ce în ce mai greu. Ce vei face atunci? Mănâncă și mai puțin?

7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

Mănâncă de calorii în condițiile de întreținere? Aceasta este exact problema cu un punct de plecare prea mic. Nu mai țineți nimic în rezervă pentru ca progresia dvs. Acest lucru duce în cele din urmă la recuperare slabă, pierdere musculară, energie redusă, foame extremă și recidivă la sfârșitul călătoriei.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Așadar, nu începe niciodată prea jos, dar dă-i timp! Asigurați-vă că păstrați ceva în urmă atunci când devine mai greu. Sfat 2: Construiește-ți cardul încet La fel cum nu este înțelept să mănânci extrem de puțin imediat, de asemenea, nu este o idee bună să începi o oră de cardio pe zi din ziua 1.

Nu va veni ca o pierderea în greutate și diferența de pierdere de inci pentru dvs. Prea mult prea mult cardio prea devreme în dieta ta va avea în final același efect ca și consumul prea puțin. Începi exploziv, dar te blochezi și mai repede.

pierderea de grăsime 3 săptămâni

Nivelul de energie scade, pierderea musculară în special la nivelul picioarelor devine vizibilă și singura modalitate de a pierde și mai multă grăsime este să crești și mai mult durata cardio. Acesta va fi un obstacol mental imens, deoarece nivelul dvs.

pierderea de grăsime 3 săptămâni

De asemenea, ține cont de faptul că corpul tău se poate adapta bine la condițiile în care se află. Cu greu mănânci și petreci ore pe zi făcând cardio? Atunci corpul tău se asigură că devine mai eficient în utilizarea energiei. Da, asta înseamnă literalmente că mai mult cardio nu vă mai produce în ceea ce privește pierderea de grăsime. Acesta este un mecanism de supraviețuire al organismului care a avut originea în urmă cu milioane de ani.

În perioadele de penurie, corpul trebuie să devină mai economic pentru a supraviețui și acest lucru se întâmplă și atunci când ceri corpul tău prea repede.

7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime! - Blog de nutriție XXL

Creează-ți cardul încet în funcție de evoluția ta, dar nu stai pe banda de alergare timp de 1 de minute pe zi din ziua Sfat 3: reîncărcați-vă din când în când Regimul alimentar zilnic este atât fizic, cât și psihic. Te înfometezi literalmente pentru a pierde masa corporală și asta poate fi uneori dezamăgitor. Când observi este din ce în ce mai greu realimentare fii o idee buna. Aceasta este o perioadă de 1 până la 3 zile în care mănânci mai mult în special carbohidrați.

Efectul acestui lucru este dublu: Refaceți fizic magazinele de carbohidrați, influențați anumiți hormoni care, la rândul lor, au efect asupra foametei și pierderii de grăsimi și contribuiți la recuperarea generală Mental este doar delicios, și uneori chiar necesar, să mănânci ceva mai mult.

Fără dietă! Cum să elimini grăsimea abdominală, pierderea în greutate 15 kg într-o săptămână

Cu toate acestea, ați fost pe o dietă de mult timp sau vizați un procent extrem de scăzut de grăsimi? Atunci ar fi înțelept să adăugați o referată în fiecare săptămână după un timp, de exemplu în weekend. Referatele servesc ca o pauză fizică și mentală, astfel încât sunteți încărcat și energizat pentru pierderea de grăsime 3 săptămâni continua după aceea.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Nu, în acele zile nu pierdeți grăsime, dar nu subestimați efectul unei referate! Sfat 4: Faceți o pauză dacă este cu adevărat necesar Poate aveți un obiectiv mare care nu poate fi atins așa. Poate că în prezent cântărești de kilograme și în cele din urmă vrei să te întorci la Poate că vrei să lucrezi de la un procent de grăsime ceva mai mare la o formă de concurență. Indiferent de obiectivul tău, orice obiectiv mare trebuie abordat cu răbdare.

Pierderea a 60 de kilograme ca în primul exemplu nu se face în 1,2,3. Acest lucru necesită o cantitate imensă de timp, perseverență și răbdare. O pauză de dietă este literalmente ceea ce sugerează numele: o pauză din dietă. Asta nu înseamnă că aveți de gând să mâncați tot ce întâlniți, ci că nu sunteți în lipsă de energie pentru o perioadă și corpul dvs.

Asevedeași