Scădere în greutate cum să vă măsurați, Scapă de kilogramele în plus pentru a elimina bolile

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Ati petrecut cateva saptamani de exercitii fizice si vegheaza-ti dieta, doar pentru a veghea scara la acelasi numar zi dupa zi?

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Cu toții avem și există un motiv foarte bun pentru aceasta: Scara nu spune întreaga poveste. De fapt, dacă lucrați, corpul se schimbă. Inima ta învață să lucrezi mai eficient, circulația ta devine din ce în ce mai bună, și adânc în interiorul celulelor tale, de fapt ești crescând mai multe mitocondrii.

Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale. Profitați maxim de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificați-o o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni în loc de zilnic. În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi. Dacă ai aceeași persoană te măsoară de fiecare dată.

Toate aceste schimbări sunt necesare pentru ca pierderea în greutate să se întâmple, dar este greu să te excită de schimbările pe care nu le putem vedea și nu le simțim. Deci, dacă schimbările se întâmplă și nu le puteți măsura și scala nu se mișcă, cum știți dacă faceți progrese? Poate că este timpul să găsiți un nou mod de a urmări progresul.

pierzi în greutate făcând greutăți beneficiile pierderii în greutate de amarant

Urmăriți-vă grăsimea corporală Greutatea în greutate poate fi un număr util de știut, dar chiar mai bine este cunoașterea procentului de grăsime corporală. Acest lucru este important deoarece greutatea scării nu indică întotdeauna întreaga poveste.

Un culturist va avea mult mai multe mușchi decât este tipic pentru greutatea sa, iar măsurătorile standard în greutate înălțime, cum ar fi indicele de masă corporală IMCîl pot clasifica drept excesul de greutate, chiar dacă are grăsime corporală foarte scăzută. Cunoașterea procentului de grăsime corporală vă poate oferi o idee mai bună despre cât de multă grăsime trebuie să pierdeți și, chiar mai bine, dacă faceți progrese în programul dvs. Este posibil ca greutatea scării dvs.

  • Strategii de scadere in greutate fara infometare - Doctor Info Ro
  • 5 motive comune pentru care nu pierdeți greutatea - miriam-followme.ro

Există o mulțime de opțiuni pentru testare a grăsimilor corporale, inclusiv: etriere DEXA absorbție cu raze X cu dublă energie Cântărirea hidrostatică Calculatoare online, cum ar fi cele de mai jos Profitați maxim de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificați-o o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni în loc de zilnic.

În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi. Dacă ai aceeași persoană te măsoară de fiecare dată.

Strategii de scadere in greutate fara infometare

Antrenorii diferiți vă vor măsura în moduri diferite, așa că lipiți cu aceeași persoană de fiecare dată și asigurați-vă că persoana este foarte experimentată în măsurarea grăsimii corporale.

Dacă utilizați o scală de impedanță bioelectrică, asigurați-vă că măsurați în aceleași condiții de fiecare dată. Hidratarea, aportul alimentar și temperatura pielii pot afecta măsurătorile în grăsimile corporale.

Țineți evidența numerelor într-un jurnal sau într-un calendar. Problema cu cântare Cântarele nu vă dau întotdeauna întreaga poveste despre corpul dvs. Din acest motiv, cântarele atunci când sunt utilizate singure nu sunt cel mai bun mod de a urmări ceea ce se întâmplă cu adevărat în interiorul corpului.

Un alt motiv pentru a ne dezavantaja scala este natura emoțională a cântăririi noastre înșine. Trecerea pe o scară nu ne dă doar un număr, ea poate determina modul în care ne simțim despre noi înșine și afectează imaginea corpului.

slim down 7 ervas efeitos colaterais cașul este bun pentru pierderea în greutate

Problema cu scala de greutate corporală este aceea că acestea măsoară Tot - grăsime, mușchi, oase, organe și chiar și acea gură de apă sau muscatura de alimente pe care le-ați avut.

Scala nu vă poate spune ce ați pierdut sau câștigat, ceea ce reprezintă informații importante dacă încercați să pierdeți în greutate - și în greutate, ceea ce în realitate înseamnă că este grasă.

De ce variaza greutatea ta Numerele pe care le vedeți pe scară variază în funcție de acești factori: Creșterea în greutate în apă. Dacă sunteți deshidratat sau ați mâncat prea multă sare, corpul dvs. În mod similar, multe femei rețin apă în timpul ciclurilor menstruale, ceea ce reprezintă un alt lucru care poate face schimbarea numărului.

Cresterea in greutate alimentara.

Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel

Cântărirea după o masă nu este cea mai bună idee pur și simplu pentru că alimentele adaugă greutate. Când îl mănânci, corpul tău va adăuga și greutatea. Nu înseamnă că ați câștigat greutate, înseamnă pur și simplu că ați adăugat ceva în corpul dvs. Scădere în greutate cum să vă măsurați musculară. Muschiul este mai dens decât grăsimea și necesită mai puțin spațiu, astfel încât adăugarea de mușchi ar putea mări greutatea scării, chiar dacă vă slăbiți.

Ghidul mumilor ocupate pentru ținta de pierdere în greutate Scrisoare de intentie a consultantului pentru slabire

Asta nu înseamnă că scara este inutilă. De fapt, este o unealtă minunată atunci când o combinați cu procentul de scădere în greutate cum să vă măsurați corporală. Cunoașterea ambelor numere vă va spune dacă pierdeți greutatea potrivită: grăsime.

Cum să pierzi 15 lire sterline

Găsiți greutatea corporală a corpului și greutăți slabe Înmulțiți-vă greutatea cu procentul de grăsime corporală. Încercați aceste trucuri pentru a vă cântări o experiență utilă și mai pozitivă: Se cântărește primul lucru dimineața înainte de a mânca sau bea ceva. Se cântărește o dată pe lună, în loc de zi cu zi sau săptămânal, pentru a oferi corpului tău timp să răspundă la programul tău de scădere în greutate. Scala nu va reflecta schimbările mici care se produc în compoziția corpului.

Amintiți-vă, scala cântărește totul. Doar pentru că greutatea scării dvs. Utilizați greutatea scării împreună cu procentul de grăsime corporală pentru o vizualizare mai precisă a progresului dumneavoastră În cazul în care scara vă scanteie și testarea grăsimii corporale nu este o opțiune, următoarea dvs.

cea mai bună tehnologie purtabilă pentru pierderea în greutate mâncați opriți mâncați pierderea în greutate pe săptămână

Luați măsurătorile Aceasta este o opțiune excelentă pentru urmărirea progreselor, deoarece nu necesită niciun echipament fantezie și oricine o poate face. Efectuarea măsurătorilor în anumite zone vă poate oferi o idee despre locul în care pierdeți grăsimea, ceea ce este important deoarece toți pierdem grăsimi în diferite zone și într-o ordine diferită.

Cum să pierzi în greutate

Efectuarea măsurătorilor vă poate ajuta să vă liniștiți că lucrurile se întâmplă - chiar dacă nu pierdeți grăsime exact acolo unde vreți. Începeți prin a purta haine strânse sau fără îmbrăcăminte și faceți o notă despre ceea ce purtați, astfel încât să știți să purtați aceleași haine la următoarea măsură. Iată cum se face: Bust: Măsurați în jurul pieptului de la linia mamelonului, dar nu trageți prea bine banda. Cufăr: Măsură chiar sub bustul tău. Talie: Măsurați o jumătate de centimetrie deasupra buricului sau cea mai mică parte a taliei.

este cafea rea ​​pentru pierderea în greutate breton slăbit

Hips: Plasați banda în jurul celei mai mari părți a șoldurilor. Viței: Măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui vițel.

pierdere în greutate columbus oh slabire lenta fara sa incerci

Partea superioară a brațului: Măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui braț deasupra cotului. Antebraț: Măsurați în jurul celei mai mari părți a brațului sub cot. Puteți scădere în greutate cum să vă măsurați această diagramă de progres pentru a înregistra măsurătorile.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii.

Luați-le din nou o dată pe săptămână sau o dată pe lună pentru a vedea dacă pierdeți centimetri. Folosiți-vă hainele Poate părea evident, dar nu treceți cu vederea unul lenny henry pierde in greutate cele mai simple moduri de a urmări progresul - cum se potrivesc hainele dvs.

Poate doriți să faceți o fotografie cu dvs. În fiecare lună, luați o imagine nouă și veți fi surprins de cât de multe schimbări observați într-o imagine, spre deosebire de a vă vedea doar în oglindă. De pierdere în greutate gardendale al, puteți folosi hainele pentru a urmări progresul.

Alegeți o pereche de pantaloni care sunt puțin strânse și încercați-le la fiecare patru săptămâni pentru a vedea cum se potrivesc. Faceți o notă de unde se simt în vrac, unde se simt strânși și cum vă simțiți purtați-i. Oricare ar fi scara, pantalonii tăi nu vor muri niciodată.

  • Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel - Asistență Office
  • Cum să pierzi 15 lire sterline | miriam-followme.ro
  • Scapă de kilogramele în plus pentru a elimina bolile
  • 4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate
  • Cum să pierzi în greutate - ProteineMag

Un cuvânt de la DipHealth Indiferent de metoda pe care o alegeți pentru scădere în greutate cum să vă măsurați urmări progresul dvs. Este nevoie de luni pentru mulți dintre noi pentru a vedea schimbări semnificative și, chiar și atunci, probabil veți observa că greutatea fluctuează pe măsură ce obiceiurile alimentare și antrenamentele se schimbă. Nu putem fi perfecți tot timpul, deci utilizați aceste numere ca ghiduri, nu ceva care decide dacă sunteți o persoană bună sau nu.

Asevedeași