Schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate, Câtă plimbare beneficiază de sănătate

Sase pasi pentru a pierde in greutate

Tulburări tiroidiene Oboseală și niveluri scăzute de energie Cea mai mare parte a ceea ce știm despre beneficiile pentru sănătate ale mersului provine în mare parte din studii epidemiologice și corelaționale, ceea ce înseamnă că cercetătorii observă populațiile schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate merg frecvent și apoi compară anumiți factori ai sănătății lor cu oamenii care nu merg atât de mult.

Din această cauză, nu putem întotdeauna concluzia că mersul în sine ajută la menținerea creșterii în greutate sau face ca cineva să fie incapabil să dezvolte o boală - dar putem presupune că persoanele care merg mai mult practică probabil și alte obiceiuri sănătoase, care se reunesc pentru a le proteja de diferitele efecte ale îmbătrânirii. Te ajută să menții o greutate sănătoasă Așa cum am menționat anterior, mersul este la fel de eficient - posibil chiar mai eficient în anumite circumstanțe - ca și antrenamente mai intense atunci când vine vorba de pierderea în greutate sau întreținere.

Toate aceste exerciții au fost comparate în studiul școlii londoneze, dar beneficiile pentru pierderea în greutate a mersului încă a rămas. Dacă mersul în jur de 30 de minute nu arde tone de calorii, cum ar putea alte antrenamente viguroase, s-ar putea să vă întrebați cum poate ajuta la pierderea în greutate.

rsdnația pierde în greutate

Mersul într-un ritm rapid sau rapid folosește o cantitate bună de energie corporală, dar avantajul schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate fi că este ușor exercitare hack pentru a ține pasul, are beneficii mentale deosebite și nu poartă pe cineva așa cum ar putea face alte activități solicitante.

La sfârșitul zilei, orice tip de exercițiu va fi benefic numai dacă țineți pasul cu adevărat, așa că, de vreme ce atât de multe persoane pot menține un regim de mers fără a se răni, pare să ofere beneficii serioase pe termen lung. Unii teoretizează că efectuarea unui antrenament intens timp de aproximativ o oră pe zi ar putea face ca unii oameni să aibă mai puține șanse să facă mult pentru restul zilei. Lucruri casnice grele, gătit, curățare, cumpărături, cosire a peluzelor etc.

Atunci când cineva se plimbă zilnic pentru exerciții fizice, efectul net ar putea fi faptul că arde mai multe calorii în general pe parcursul zilei, chiar dacă antrenamentul lor efectiv a fost mai puțin intens, deoarece consideră că mersul este mai ușor, ceea ce eliberează mai multă energie. În plus, mersul pe jos pare a fi terapeutic pentru mulți oameni și calmant mai ales atunci când se face în aer liber.

Mergi mai subtire pflaster apotheke mersul pe jos poate ajuta echilibrarea hormonilor de stres precum cortizol, despre care se știe că crește poftele și depozitarea grăsimilor, s-ar putea să fie mai ușor să rămâi cu alte obiceiuri sănătoase - cum ar fi să mănânci o dietă hrănitoare și să ai un somn bun care te ajută amândoi în căutarea taslăbește rapid.

Impact redus și ușor asupra îmbinărilor Unul dintre cele mai bune lucruri despre mers pe jos este că poate ajuta la combaterea bolilor cronice fără a vă pune chiar și un risc moderat pentru leziuni legate de exerciții fizice. Și conform unor studii, persoanele care au mai puține șanse să facă alte tipuri de exerciții fizice sunt încă înclinate să se apuce de mers, atât pentru sănătatea lor, cât și pentru plăcere.

Stresul și durerea

Este doar cea mai sigură formă de exerciții fizice, chiar și pentru adulții care sunt obezi, vârstnicii sau cei cu afecțiuni medicale existente, cum ar fi diabetul, bolile de inimă și artrita, care le-ar putea împiedica să participe la alte activități. S-ar putea să presupui altfel, dar mersul obișnuit îți sprijină efectiv articulațiile, deoarece îmbunătățește circulația și ajută sistem limfatic faceți treaba, scoțând toxinele din corp și scăzând inflamațiile. În mod normal, cartilajul articular nu are o sursă de schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate directă, dar cu cât vă deplasați mai mult, cu atât circulă mai mult lichidul articular sinovial, permițând oxigenul și nutrienții să fie aduși în zone delicate sau rănite.

De fapt, potrivit Fundației pentru artrita, rămânerea inactivă este unul dintre motivele principale pentru acutitate și durere, deoarece acest lucru duce la întreruperea articulațiilor din alimentația esențială de lichide.

Întinderea, repausul suficient și începerea lentă poate ajuta la prevenirea durerilor și a inflamației ulterioare mai multe despre acest aspect mai jos. Bun pentru îmbunătățirea și conservarea sănătății inimii Un studiu din publicat în Revista americană de medicină preventivă a constatat că mersul rapid are efecte benefice asupra ritmului cardiac în repaus, tensiunii arteriale, capacității de exercițiu, consumului maxim de oxigen și calității vieții.

Exercitarea pentru a arde caloriile

Studiul a urmat peste de pacienți care aveau cum să slăbești atunci când este dezactivat fizic boli și au descoperit că mersul schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate jos are beneficii semnificative la majoritatea adulților, oferind protecție împotriva atacurilor de cord, loviturilor sau boală coronariană. Mersul pe brisk este considerat o formă simplă, sigură și eficientă de exerciții fizice chiar și pentru persoanele care sunt mai în vârstă, au antecedente de boală sau care au suferit leziuni anterioare care îi împiedică să facă antrenamente de intensitate mare.

În esență, cu cât lucrezi mai greu în timp ce mergi, plus cu cât faci mai mult, cu atât vei fi mai bine. Pentru cele mai multe beneficii sănătoase pentru inimă, încercați să creșteți treptat durata totală de mers, distanța, frecvența, cheltuielile de energie și ritmul. Vrei să simți un impact și mai mare de mers pe jos? Obținerea sângelui curgându-vă în același timp, creșterea soarelui, stimularea schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate de vitamina D și petrecerea mai mult timp în natură sunt modalități super eficiente și ușoare de a vă simți mai fericiți în fiecare zi.

Schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate asemenea, mersul pe jos vă poate menține bărbierit pe măsură ce vârsta are.

Mănânci inteligent, slăbești la fix!

Este asociat cu o scăderea nivelului Alzheimer boală, demență, pierderea memoriei și alte forme de declin mental. Un studiu realizat de Universitatea din California San Francisco a constatat că mersul este chiar asociat cu longevitatea și o durată de viață mai lungă.

Susține sănătatea oaselor la vârsta înaintată În mod similar cu alte tipuri de exerciții fizice, mersul în mod regulat poate ajuta la oprirea pierderii de masă osoasă pe măsură ce cineva îmbătrânește. Riscul dvs.

Scrie un comentariu Când încerci să slăbești, există anumite lucruri pe care știi că ar trebui să le faci. Mergi regulat la sala de sport și încerci să te miști cât mai mult pe parcursul zilei. Ceea ce este posibil să nu-ți dai seama, însă, este că a dormi suficient este o parte foarte importantă a pierderii în greutate. Cantitatea de somn pe care o primești afectează în mod direct alimentația ta. Persoanele lipsite de somn tind să cântărească mai mult și au mai multe probleme în a pierde în greutate decât cei care se odihnesc adecvat, chiar și atunci când urmează aceeași dietă.

Aceasta reduce riscul de fracturi sau osteoporoza, care devin mai frecvente pe măsură ce îmbătrânești. Poate fi făcut oriunde și nu necesită echipament Nu vă puteți permite să vă înscrieți la o sală de gimnastică sau să nu aveți timp să participați în mod regulat la cursuri de fitness de înaltă calitate?

Nicio problemă, pentru că mersul se poate face chiar din ușa din față și nu costă absolut nimic.

Nici nu trebuie neapărat să-ți faci toată mersul în același timp pentru a-l număra. Mersurile chiar mai scurte efectuate de mai multe ori pe zi, cum ar fi de minute la un moment în care ai timp, contribuie la o mai bună funcționare musculară, cardiacă și hormonală. Aveți încă motivație pentru a începe? Încercați să gândiți mersul pe jos ca o formă de transport care, în același timp, oferă, de asemenea, numeroase beneficii pentru sănătate.

Account Options

Mai multe studii interesante au arătat că mersul și mersul cu bicicleta pentru transport este asociat cu o reducere cu 11 la sută a riscului de boală cardiacă și este legat de îmbunătățiri ale piețelor inflamatorii, dislipidemiei, trigliceridelor, tensiunii arteriale diastolice și a nivelului de insulină în post.

Mersul pe jos pentru a pierde în greutate: cât trebuie să facem? Un alt obiectiv comun este parcurgerea a aproximativ În mod normal, un kilometru durează aproximativ 2. Cât de mult trebuie să faceți mersul pentru a pierde în greutate sau pentru a observa modificări ale compoziției corpului dvs.

Ca toate lucrurile legate de sănătate, depinde de tipul tău individual de corp și, de asemenea, de combinația tuturor celorlalți factori ai stilului tău de viață - cum ar fi calitatea dietei și a somnului tău, tipul de muncă pe care îl faci pentru viață și nivelul de stres. La urma urmei, dacă dieta este destul de crudă, îți lipsește întotdeauna somnul și stai majoritatea orei zilei în afară de perioada scurtă în care faci exerciții fizice, pur și simplu făcând mai mult mers pe jos pentru a pierde în greutate, probabil, nu va face mare lucru.

Guvernul Statelor Unite și multe alte țări recomandă adulților să facă de minute sau mai mult de activitate fizică cu intensitate moderată în fiecare săptămână.

motive neașteptate de pierdere în greutate

Cu alte cuvinte, țineți cel puțin 30 de minute de mers ușor aproape în fiecare zi, în mod ideal, și nu vă fie frică să faceți mai multe atunci când timpul vă permite. Șaizeci până la 90 de minute pot fi și mai avantajoase atunci când vine vorba de pierderea în greutate, dar nu lăsați să fiți scurt la timp plafar multi subtire vă simțiți copleșiți și să vă opriți să faceți nimic deloc. Deși mersul pe jos este fantastic, nu uitați de recomandările guvernului pentru antrenamente de forță.

Este, de asemenea, o idee bună să luați în considerare adăugarea în rutina dvs. Mersul pentru a pierde în greutate este și mai eficient dacă îți provoci mușchii și continuă să schimbi modul în care îți antrenezi corpul și mintea. De exemplu, efectuarea antrenamentelor de antrenament cu intervale de intensitate de la unu la trei, împreună cu mersul pe jos, pot grăbi rezultatele în timp mare.

Antrenamente HIIT poate fi mai scurt decât plimbările, efectuate în aproximativ de minute, dar Beneficiile de antrenament la intervale mari de intensitate sunt de anvergură când vine vorba de pierderea în greutate, funcția metabolică, formarea mușchilor și controlul zahărului din sânge.

les mills grit pentru pierderea in greutate

În plus, experții subliniază că efectuarea unui antrenament pur aerob este excelentă, însă, atunci când ignori puterea construirii, este posibil să te pui într-un risc mai mare pentru leziuni ortopedice, pierderi osoase, pierderi musculare și alte probleme. Linia de jos? Treceți-vă, dar schimbați lucrurile și păstrați-l distractiv pentru a vă sprijini cel mai bine corpul.

10 moduri de a vă reduce stresul și de a vă reduce riscul de durere

Sfaturi pentru mersul pe jos, plus antrenamentele de mers pentru a încerca acum Dacă nu sunteți deja activ, este bine să începeți lent și să vă intensificați treptat intensitatea, chiar dacă schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate nerăbdători și doriți să mergeți pentru a pierde în greutate. Obțineți un obiectiv inițial, cum ar fi mersul între 15 arderea grăsimilor cea mai bună viață 20 de minute simultan, o dată sau de două ori pe zi, în funcție de programul dvs.

Creșteți-vă durata și ritmul astfel încât să ajungeți între 30 și 60 de minute pe zi, inclusiv o sesiune de încălzire și răcire și unele întinderi pentru a ajuta la prevenirea rănilor. Pentru a vă încălzi: luați-o mai încet la început și mergeți cu o viteză care este de aproximativ 50 la sută efortul dvs. Dacă sunteți capabil, în cele din urmă puteți combina mersul cu sprintul pentru un antrenament cu o intensitate mai mare, alternând între explozii scurte foarte intense și perioade de odihnă pentru a vă inspira.

În ciuda a ceea ce cred majoritatea oamenilor, întinderea este mult mai sigură și benefică atunci când mușchii sunt deja încălziți, deoarece acest lucru îi ajută să devină mai flexibili. Nu este întotdeauna necesar să vă întindeți înainte de mers, dar este cu siguranță o idee bună dacă sunteți predispuși la răni sau dacă intenționați să alternați între mers și alergare mai ales dacă sunteți doar începând să alerge.

Pentru a vă proteja corpul, după încălzirea scurtă, vă puteți concentra pe întinderea gambei, în fața coapsei cvadricepsîn spatele coapsei hamstrings și în partea inferioară a spatelui, ținând fiecare întindere timp de 30 de secunde în mod ideal. După ce vă simțiți slăbit, începeți să mergeți într-un ritm mai rapid, cum ar fi 3—4,5 mph sau timpul necesar pentru a parcurge un kilometru în aproximativ 15 până la 20 de minute.

În ceea ce privește efortul dvs.

Vizionare placuta

Când vine vorba de o formă adecvată de mers, mențineți pieptul în poziție verticală și umerii relaxați. De asemenea, vă puteți pompa brațele pentru a vă ajuta să vă propulsați corpul și să utilizați și mai multă energie sau să le permiteți să se balanseze natural. Stoarcerea în miezul tău te va ajuta să îți activezi stomacul și mușchii spatelui. Pentru a încheia antrenamentul, puteți face mai ușor pentru ultimele cinci minute ale mersului dvs.

Apoi răciți-vă făcând ceva mai mult întindere, mai ales concentrându-vă pe hamstrings și quads, care pot deveni strânse. Folosind un ieftin role de spumă după un antrenament este o modalitate excelentă de a masa țesutul fascia profund care poate deveni dureros atunci când mergeți sau alergați, așa schimbându-vă mintea pentru a pierde în greutate luați în considerare să păstrați unul la casa dvs. Pe măsură ce rezistența și rezistența dvs. S-ar putea să începi să mergi de trei ori pe săptămână și în curând vei găsi că mergi pe la cinci până la șase zile.

Asta se poate întâmpla când observi diferența pozitivă în corpul și starea ta de spirit! După ce parcurgeți 30—45 de minute, vă puteți concentra pe îmbunătățirea vitezei sau distanței dvs. Amintiți-vă că puteți păstra lucrurile interesante, mergând cu o destinație în minte cum ar fi magazinul alimentar sau chiar să lucrațischimbându-vă traseul, luând scările mai des în loc de lift sau parcând mașina mai departe de locul în care vă aflați ' mergem.

Ești încă îngrijorat de răni? Vestea bună este că oamenii sunt de fapt cei mai predispuși la răni atunci când rămân inactivi, deci cu cât faci mai mult, cu atât vei fi mai bine protejat. Puteți ajuta la prevenirea rănilor purtând încălțăminte adecvată, întinzându-vă, încălzindu-vă și începând lent. Dacă adidașii tăi sunt vechi și uzurați, încercați să le înlocuiți și chiar să aveți picioarele montate la un magazin sportiv, pentru a vă asigura că adidașii dvs.

ENERGIZARE ȘI HIDRATARE

Uită-te la călcâiul adidașilor tăi pentru a vedea dacă pare uzat și neuniform, ceea ce este un semn că ai nevoie de altele noi! Unele dureri inițiale ale articulațiilor și mușchilor dvs.

slabire 40 kg

Citește Următorul: 20 de antrenamente pentru a te strecura mai mult în fitness în ziua ta Popular.

Asevedeași