Tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime

Dieta cetogenică: Ghid detaliat pentru începători pentru Keto

O dietă cetogenă este excelentă, dar nu pentru toată lumea Dacă cumpărați ceva printr-un link din această pagină, este posibil să câștigăm un comision mic. Cum funcționează asta. Dieta ketogenă sau dieta keto, pe scurt este o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, care conține multe avantaje pentru sănătate.

De la celebrități și modele de fitness până la nutriționiști, toată lumea își laudă beneficiile. Planul de dieta keto, care a fost conceput inițial pentru a trata epilepsia la copii, arată rezultate promițătoare în lupta împotriva bombardei. În ciuda conținutului ridicat de grăsimi, acest plan alimentar favorizează pierderea în greutate, reduce inflamațiile și îmbunătățește sănătatea generală.

De fapt, peste 20 de studii arată că acest tip de dietă vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să vă îmbunătățiți sănătatea 1.

Dietele cetogene pot avea chiar beneficii împotriva diabetului, cancerului, epilepsiei și bolii Alzheimer 2, 3, 4, 5.

Iată un ghid detaliat pentru începători cu dieta keto. Ce este o dietă cetogenă? Dieta ketogenă este o dietă foarte scăzută în carbohidrați, cu conținut ridicat de grăsimi, care împărtășește multe asemănări cu dietele Atkins și cu conținut scăzut de carbohidrați.

Ea presupune reducerea drastică a aportului de carbohidrați și înlocuirea acestuia cu grăsime. Top 20 arzătoare de grăsimi reducere a glucidelor îți transformă corpul într-o stare metabolică numită cetoză.

Când se întâmplă acest lucru, corpul tău devine incredibil de eficient la arderea grăsimilor pentru energie. De asemenea, transformă grăsimea în cetone din ficat, care pot furniza energie creierului 6, cel mai bun condiționare pentru pierderea de grăsime. Dietele cetogene pot determina reduceri masive ale glicemiei și ale nivelului de insulină.

Aceasta, împreună cu cetonele crescute, au numeroase beneficii pentru sănătate 6, 8, 9, 10, Scade nivelul zahărului din sânge și al insulinei și îndepărtează metabolismul organismului de carbohidrați și de grăsimi și cetone. Dieta ketogenă ciclică CKD : Această dietă implică perioade cu alimentări mai mari în carbohidrați, cum ar fi 5 zile ketogene urmate de 2 zile cu conținut ridicat de carbohidrați.

Dieta ketogenă vizată TKD : Această dietă vă permite să adăugați carbohidrați în jurul antrenamentelor. Dieta ketogenă bogată în proteine: Aceasta este similară cu o dietă ketogenă standard, dar include mai multe proteine.

Dietele ketogenice ciclice sau vizate sunt metode mai avansate și utilizate în primul rând de culturisti sau sportivi. Informațiile din acest articol se aplică în cea mai mare parte la dieta standard ketogenă SKDdeși multe dintre aceleași principii se aplică și celorlalte versiuni.

Versiunea standard SKD este cea mai cercetată și cea tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime recomandată.

Ce este dieta keto sau dieta ketogenica?

Dietele cetogene vă pot ajuta să pierdeți în greutate O dietă ketogenă este un mod eficient de a pierde în greutate și a factorilor de risc mai mici pentru boală 8, 9, 10, 11, 12, De fapt, cercetările arată că dieta ketogenă este cu mult superioară dieta recomandată adesea cu conținut scăzut de grăsimi 2, 14, 15, Ba mai mult, dieta este atât de plină, încât poți pierde în greutate fără a număra calorii sau a-ți urmări aportul alimentar Un studiu a descoperit că persoanele care urmează o dietă ketogenă au pierdut de 2,2 ori mai mult în greutate decât cele ale unei diete cu conținut scăzut de grăsimi cu restricții calorice.

De asemenea, s-a îmbunătățit nivelul de trigliceridă și HDL colesterol Un alt studiu a descoperit că persoanele din dieta ketogenă au pierdut de 3 ori mai mult în greutate decât cele din dieta recomandate de Diabetes UK Există mai multe motive pentru care o dietă ketogenă este superioară unei diete cu conținut scăzut de grăsimi, inclusiv aportul crescut de proteine, care oferă numeroase beneficii 14, 19, Cetonele crescute, nivelul mai scăzut de zahăr din sânge și sensibilitatea la insulină îmbunătățită pot juca, de asemenea, un rol esențial 21, 22, 23, 24, 25, Pentru mai multe detalii despre efectele de pierdere în greutate ale unei diete ketogene, citiți acest articol.

cum să mănânci migdale pentru a slăbi

Acest lucru se întâmplă adesea fără foame. Diete cetogene pentru diabet și prediabet Diabetul se caracterizează prin modificări ale metabolismului, glicemie ridicată și funcție de insulină afectată Dieta ketogenă vă poate ajuta să pierdeți excesul de grăsime, care este strâns legat de diabetul de tip 2, prediabet și sindromul metabolic 28, 29, Un alt studiu realizat la persoanele cu diabet zaharat de tip 2 a descoperit că 7 din cei 21 de participanți au putut să nu mai folosească toate medicamentele pentru diabet În încă un alt studiu, grupul ketogenic a pierdut 24,4 kilograme 11,1 kgcomparativ cu slăbire falsăway kilograme 6,9 kg în grupul cu carbohidrați superiori.

Acesta este un beneficiu important atunci când se ia în considerare legătura dintre greutatea și diabetul de tip 2 2, Pentru mai multe informații, consultați acest articol despre beneficiile dietelor cu conținut scăzut de carbohidrați pentru persoanele cu diabet zaharat. REZUMAT Dieta ketogenă poate stimula sensibilitatea la insulină și poate provoca pierderi de grăsime, ceea ce duce la beneficii semnificative pentru sănătate pentru persoanele cu diabet zaharat tip 2 sau prediabet.

Alte beneficii pentru sănătate ale Keto Dieta ketogenă a luat naștere ca instrument de tratare a bolilor neurologice, cum ar fi epilepsia.

pierdere în greutate exclusivă

Studiile au arătat că dieta poate avea beneficii pentru o mare varietate de condiții de sănătate diferite: Boala de inima: Dieta ketogenă poate îmbunătăți factorii de risc precum grăsimea corporală, nivelul colesterolului HDL, tensiunea arterială și glicemia 32, Cancer: În prezent, dieta este utilizată pentru tratarea mai multor tipuri de cancer și creșterea lentă a tumorilor 4, 34, 35, Boala Alzheimer: Dieta keto poate reduce simptomele bolii Alzheimer și poate încetini evoluția acesteia 5, 37, Epilepsie: Cercetările au arătat că dieta ketogenă poate provoca reduceri masive ale convulsiilor la copii epileptici 3.

Boala Parkinson: Un studiu a descoperit că dieta a contribuit la îmbunătățirea simptomelor bolii Parkinson Sindromul ovarului polichistic: Dieta ketogenă tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime ajuta la reducerea nivelului de insulină, care poate juca un rol cheie în sindromul ovarelor polichistice Leziuni ale creierului: Un studiu efectuat pe animale a descoperit că dieta poate reduce confuziile și ajută la recuperarea după leziuni cerebrale Acnee: Nivelurile mai mici de insulină și consumul mai puțin de zahăr sau alimente procesate pot ajuta la îmbunătățirea acneei Cu toate acestea, rețineți că cercetarea în tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime dintre aceste domenii este departe de a fi concludentă.

REZUMAT O dietă ketogenă poate oferi multe beneficii pentru sănătate, în special în cazul bolilor metabolice, neurologice sau legate de insulină. Alimente de evitat Tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime mâncare bogată în carbohidrați trebuie să fie limitată.

Iată o listă de alimente care trebuie reduse sau eliminate pe o dietă ketogenă: Alimente suculente: Soda, suc de fructe, smoothie-uri, tort, înghețată, bomboane etc. Cereale sau amidon: Produse pe bază de grâu, orez, paste, cereale etc.

Fasole sau leguminoase: Mazăre, boabe de rinichi, linte, năut etc. Legume și tuberculi rădăcini Cartofi, cartofi dulci, morcovi, păstăi etc. Produse cu conținut scăzut de grăsimi sau dietetice: Acestea sunt foarte procesate și adesea bogate în carbohidrați. Câteva condimente sau sosuri: Acestea conțin adesea zahăr și grăsimi nesănătoase.

Grăsimi nesănătoase: Limitați-vă aportul de uleiuri vegetale procesate, maioneză etc. Alcool: Datorită conținutului de glucide, multe băuturi alcoolice te pot arunca din cetoză.

Pooping mult te poate ajuta să slăbești

Alimente alimentare fără zahăr: Acestea sunt adesea bogate în alcooli de zahăr, care pot slăbind viața tânără nivelurile cetonice în unele cazuri.

Aceste alimente tind, de asemenea, să fie procesate extrem de mult. REZUMAT Evitați alimentele pe bază de carbohidrati, precum cereale, zaharuri, leguminoase, orez, cartofi, bomboane, suc și chiar majoritatea fructelor. Alimente de mâncat Ar trebui să vă bazați majoritatea meselor în jurul acestor alimente: Carne: Carne roșie, friptură, șuncă, cârnați, slănină, pui și curcan. Pește gras: Cum ar fi somonul, păstrăvul, tonul și macroul. Ouă: Caută ouă întregi păstrate sau omega Unt și cremă: Caută hrănire când este posibil.

Brânză: Brânză neprocesată cheddar, capră, smântână, albastru sau mozzarella. Nuci si seminte: Migdale, nuci, seminte de in, semințe de dovleac, semințe de chia etc. Uleiuri sănătoase: În primul rând ulei de măsline extravirgin, ulei de nucă de cocos și avocado.

Legume cu conținut scăzut de carbohidrați: Cele mai multe legume verzi, roșii, ceapă, ardei etc. Cel mai bine este să vă bazați dieta mai ales pe alimente cu un singur ingredient. Iată o listă de 44 de alimente sănătoase cu conținut scăzut de carbohidrați. REZUMAT Bazați majoritatea dietei pe alimente precum carne, pește, ouă, unt, nuci, uleiuri tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime, avocado și o mulțime de legume cu conținut scăzut de carbohidrați.

Un eșantion de plan Keto Meal timp de 1 săptămână Pentru a vă ajuta să începeți, iată un eșantion de plan de dietă ketogenă pentru o săptămână: luni Mic dejun: Bacon, ouă și roșii. Masa de pranz: Salată de pui cu ulei de măsline și brânză feta. Cină: Somon cu sparanghel fiert în unt. Masa de pranz: Laptele de migdale, unt de arahide, pudră de cacao și baton de stevia. Cină: Chiftele, brânză cheddar și legume. Masa de pranz: Salată de creveți cu ulei de măsline și tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime.

Cină: Cotletul de porc cu parmezan, broccoli și salată. Masa de pranz: O mână de nuci și bețișoare de țelină cu guacamole și salsa. Cină: Pui umplut cu pesto și brânză cremă, împreună cu legume.

Carburi mari sau carbohidrați scăzute? De ce nu amandoua?

Masa de pranz: Carnea de carne de vită gătită în ulei de nucă de cocos cu legume. Cină: Burger fără chiflă cu slănină, ou și brânză. Masa de pranz: Felii de sunca si branza cu nuci. Cină: Pește alb, ou și spanac gătit în ulei de nucă de cocos. Masa de pranz: Burger cu salsa, branza si guacamole. Cină: Friptura și ouăle cu o salată laterală. Încercați întotdeauna să rotați legumele și carnea pe termen lung, deoarece fiecare tip oferă diferite substanțe nutritive și beneficii pentru sănătate.

Pentru tone de rețete, consultați aceste rețete sănătoase cu conținut scăzut de carbohidrați.

Sfaturi pentru a mânca pentru o dietă cetogenă Nu este foarte greu să faci ca majoritatea meselor de restaurant să fie ceto-friendly atunci când mănânci afară.

Majoritatea restaurantelor oferă un fel de mâncare pe bază de carne sau pește. Comandați acest lucru și înlocuiți orice alimente bogate în carbohidrați cu legume suplimentare. Mesele pe bază de ou sunt, de asemenea, o opțiune excelentă, cum ar fi o omletă sau ouă și slănină. Un alt favorit sunt burgerii fără ciorchine.

Ce este ketoza?

Tkd sau ckd pentru pierderea de grăsime schimb, puteți schimba cartofii prăjiți pentru legume. Se adaugă avocado, brânză, slănină sau ouă. La restaurantele mexicane, vă puteți bucura de orice tip de carne cu brânză în plus, guacamole, salsa și smântână. Pentru desert, cereți o placă de brânză mixtă sau fructe de pădure cu smântână.

pierderea progresivă în greutate a sumerului

Comandați legume în loc de carbohidrați sau amidonuri și puneți brânză pentru desert. Efecte secundare și cum să le minimalizezi Deși dieta ketogenă este sigură pentru persoanele sănătoase, pot exista unele reacții adverse inițiale în timp ce corpul se adaptează. Aceasta este adesea denumită gripă ceto și se depășește de obicei în câteva zile.

pierde 20 de grăsimi corporale în 6 săptămâni

Gripa keto include o energie și o funcție mentală slabă, foamea crescută, probleme cu somnul, greața, disconfortul digestiv și scăderea performanței la efort.

Asevedeași