Arderea grăsimilor folosind greutăți

Ardere si crestere

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Nu ele îți aduc rezultate, ci un mix între exerciții la care nici nu te aștepți.

riscul de criză de pierdere în greutate

Uită de mișcările clasice. Apoi, la capitolul antrenament, nu exercițiile izolate pentru abdomen te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal, ci sesiunile cardio.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor

În acest caz vorbim despre arderea grăsimilor post-antrenament — capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât acesta este mai intens, cu atât efectul este puternic.

motive de pierdere în greutate pentru a continua

Antrenamente scurte și intense Cele de tip cardio ard o mulțime de calorii, dar cel mai eficient este unul de tip HIIT high intensity interval training. De exemplu, poți arderea grăsimilor folosind greutăți un antrenament de 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging. De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

Omul de 40 de ani nu poate slăbi

Așadar, creșterea ratei metabolice reprezintă cheia slăbirii rapide și a înlocuirii masei de grăsime corporală cu masă musculară. Însă recomandarea nu este să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

poate macina carnea de vita va ajuta sa slabiti

Arderea grăsimilor folosind greutăți mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

Share on facebook.

Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat?

Asevedeași