Caritate cea mai grea pierdere în greutate a femeii, Setarea obiectivelor realiste de fitness

Cum de a găsi o motivație extrem de dură pentru pierderea în greutate - Stres November

Pentru următoarele trei zile, mănânci salate, jog, și ciugulești pe bare de proteine. Este timpul să o arunc deoparte și să fim motivați. Dacă vă gândiți la asta, puteți evita dieta yo-yo și o puteți transforma într-o dietă minunată. Pornirea unei rutine de motivare Stabiliți-vă un obiectiv realist.

Supraalimentare pentru doi

Dacă stabiliți obiective pe care nu le puteți obține, desigur, vă veți descuraja. Consultați un profesionist medical pentru a stabili care ar trebui să fie un scop săptămânal sau lunar sensibil. Ceea ce este potrivit pentru o persoană va fi nesănătoasă pentru alta, în funcție de greutatea inițială, vârstă, nivel de activitate, sex și așa mai departe. Luați în considerare obținerea unui antrenor mai multe despre acest lucru mai târziu. Atunci când devii mai apt din punct de vedere fizic, ajută să știi de ce ești capabil și pur și simplu nu poți ști ce este realist și ce nu.

Un antrenor bun vă poate ajuta să vă dezvoltați un obiectiv și un plan care să vă ajute să vă atingeți potențialul.

Related Content

În general, cu cât greutatea scade mai încet, cu atât este mai probabil să rămână oprit. Un kilogram este de 3. Pentru a pierde o jumătate de kilogram pe săptămână, puteți reduce de calorii pe zi din dieta dvs.

Găsiți un partener de pierdere în greutate. Găsirea unui partener vă permite să atingeți puterea lucrului în echipă.

evitați zahărul să slăbească

Caritate cea mai grea pierdere în greutate a femeii cineva trebuie să vă înveselească, să vă răspundă și să lucrați, vă va menține mai multe șanse. În mod ideal, să ai un individ cu obiective similare pentru sănătate.

Dacă sunteți o femeie în vârstă de 45 de ani care încearcă să slăbească 40 de kilograme, este posibil să fiți nepotrivite de colegul dvs. Puteți găsi parteneri de pierdere în greutate online, de asemenea. Există multe site-uri online de pierdere în greutate care vă ajută să vă asociați cu un partener. Acest lucru este deosebit de util dacă nu aveți o persoană bună care să aleagă în cercul dvs. Asigurați-vă că vă place partenerul. Dacă nu îți place partenerul tău sau el îl transformă într-o experiență neplăcută, vei fi mai puțin motivat să continue.

În funcție de regimul dvs.

Cum să te motivezi pentru a pierde în greutate

Chiar și un amic la cumpărături ar putea ajuta! Doar asigurați-vă că alegeți pe cineva care vă face să vă simțiți mai bine cu privire la întregul proces - nu pe cineva care îl transformă într-o competiție. Alătură-te unei clase. Indiferent dacă aveți sau nu un amic de antrenament, luați în considerare înscrierea la o clasă.

Puteți plăti pentru cursuri în față, ceea ce vă va motiva să participați. Unii chiar participă, ceea ce poate provoca o vină sănătoasă dacă nu mergeți. Cele mai bune clase se pot simți ca având treizeci de amici și antrenor. Există o mulțime de clase de exerciții disponibile. Niciun tip de exercițiu nu este potrivit pentru toată lumea și există mai multe opțiuni ca niciodată.

Și nu ezitați să priviți dincolo de sala de fitness sau centru de fitness. Puteți lua lecții de călărie, schi sau tai chi. Găsiți un nivel care vi se potrivește.

Un studio de yoga bun, de exemplu, poate avea antrenamente pentru vârstnici, sportivi serioși, femei însărcinate, adulți începători, părinți cu copii mici și multe altele.

tanana corp subtire nou

Luați în considerare învățarea unei noi abilități. Există o lume vastă de abilități fizice acolo pentru a explora. În timp ce nu este nimic în neregulă doar cu mersul, unii le place să învețe ceva. Aceasta ar putea lua lecții de salsa, karate, alpinism sau dans de burtă. Începeți un exercițiu b jurnal. Notarea progresului tău face totul concret. Puteți alege să-l notați oricum doriți, dar vom acoperi două forme: Începeți un jurnal de exerciții și de mâncare.

Aici veți scrie ce faceți în fiecare zi, câte calorii ați ars, cât de aproape sunteți de obiectivul dvs. Dacă aveți un amic, împărtășiți-l cu ei pentru o responsabilitate suplimentară.

7 reguli ale unei femei frumoase

Începeți un blog de exerciții. Aceasta va fi publicată pe Internet - expunere finală dacă o va citi cineva, desigur. Cu aceasta, faceți un traseu mai creativ, incluzând toți factorii unui jurnal de exerciții, dar și modul în care vă simțiți în legătură cu acesta, obstacolele cu care vă confruntați și cum se simte că face progresul.

Doar asigurați-vă că continuați să scrieți! Obțineți un antrenor. Nu aveți un prieten care nu vă va scoala în totalitate sau vă va încuraja să mergeți la Starbucks în schimb? Ei bine, pierderea în greutate societatea alzheimers antrenor poate fi cel mai bun pariu.

Modelul logic al pierderii în greutate

Găsiți totuși unul care jivește cu personalitatea voastră; unul care te caritate cea mai grea pierdere în greutate a femeii să te simți îngrozitor va ajunge în tine falsificându-te bolnav. În general, orice sală vă poate oferi un antrenor. Sperăm că puteți încerca câteva sesiuni introductive gratuit. Adresați-vă în jurul celor cu o reputație bună și lucrați doar cu cei care știu clar ce fac și respectă-ți obiectivele de slăbit.

Unii formatori oferă o rată de grup mică, astfel încât să puteți merge cu un cuplu de prieteni pentru a economisi bani.

  1. Una din trei femei cheamă să mănânce în timpul sarcinii - Sănătate + medicină
  2. Strategii de pierdere în greutate pentru adulți mai mari

Înscrie-te la un eveniment sportiv special. Asigurați-vă că este ceva ce veți găsi plăcut și adecvat abilităților voastre fizice. Cateva exemple: Participare la evenimentul local pentru Relay for Life. Desfășurarea unei curse 5K. Capabil să mergi la snorkeling în vacanță. Puteți să mergeți pe traseul întreg într-un parc local. Învinge un adversar într-un turneu de scrimă. Dans de sală la nunta fiului tău.

ușor de înghițit arzătoare de grăsimi

Este în regulă să faci pauze de mers! Deci nici scuze; înscrierea este la doar câteva clicuri de buton! Nu te compara cu versiunile anterioare ale tale. Postarea de imagini cu tine când erai mai tânăr, mai slab, mai atletic sau orice altceva poate fi în cele din urmă nemotivant.

Setarea obiectivelor realiste de fitness

În schimb, încercați să puneți imagini care să reflecte mai mult ceea ce ar trebui să vă motiveze și să vă inspire astăzi: Imagini despre care credeți că arătați bine recent. Nu trebuie să arăți slab, ci să arăți fericit, relaxat, prost, într-un recital de care ești mândru - orice te face fericit când îl privești. Să te simți bine când te privești te încurajează să ai grijă de tine. Fotografii ale locurilor preferate pentru a fi activ: Insula tropicală pe care speri să o faci caiac, plaja preferată de înot, poza cu tine la linia de sosire a Fun Run.

Fotografii ale prietenilor, familiei și altor persoane dragi. Ai grijă de tine, astfel încât să poți avea grijă și să fii alături de aceste persoane. Citate inspirationale. Indiferent dacă este un verset biblic preferat, un citat din film sau ceea ce a scris cineva în anuarul dvs. Aruncați haine care nu vi se potrivesc. Unii oameni fac greșeala de a încerca să alimenteze într-o piesă de îmbrăcăminte ca obiectiv.

Încercați în mod repetat să vă îmbrăcați îmbrăcăminte care nu se potrivesc. De asemenea, în loc să alegeți îmbrăcăminte care vă flatează, încercați să forțați îmbrăcămintea pentru a determina modul în care vă simțiți față de dvs.

Cum de a găsi o motivație extrem de dură pentru pierderea în greutate

Dacă vă simțiți rău cu corpul dvs. Vechea idee este că, dacă te simți constant strâns și ciupit și incomod în hainele tale, va fi o amintire constantă pentru a ține cont de planul de dietă.

zumba te face să slăbești

Dar a fi în disconfort nu este de obicei inspirator. De obicei, ceea ce se întâmplă este ca o persoană să se simtă mizerabilă și rușinată și mai deprimată de a fi supraponderală. Această mizerie tinde să conducă la o supraalimentare mai mare și nu la exerciții fizice. În loc să fie inspirate de îmbrăcăminte, îmbrăcămintea ajunge să fie o sursă de mizerie. O altă idee veche este să ai o dimensiune vestimentară ca obiectiv de pierdere în greutate. Cu toate acestea, mărimile vestimentare nu sunt adesea standard, în special pentru femei.

Tăierea unei haine poate caritate cea mai grea pierdere în greutate a femeii foarte mult potrivirea și aspectul asupra unui corp. De asemenea, există întotdeauna posibilitatea ca mărimea rochiei pe care ați avut-o în liceu nu este un obiectiv realist ca o femeie de 45 de ani, de exemplu. Pur și simplu scăpați de toate hainele care nu se potrivesc sau nu vă flatează corpul în prezent și cumpărați un număr mic de ținute care vă par bine acum.

În timp ce slăbești în mod sensibil, acum te vei simți mai bine cu tine. De asemenea, acest lucru va reflecta o perspectivă de concentrare asupra prezentului, o zi la un moment dat. Spune-i familiei, colegilor de cameră și prietenilor despre planurile tale.

  • Setarea obiectivelor realiste de fitness by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Simplul adevăr despre atingerea scopurilor tale Indiferent dacă doriți să scăpați în greutate, să câștigați mușchi sau să vă măriți rezistența, este important să vă adaptați antrenamentul pentru a vă potrivi obiectivelor.
  • Tony Howell; trad.
  • Setarea obiectivelor realiste de fitness
  • Supraalimentare pentru doi Chefele alimentare în timpul sarcinii au implicații grave asupra sănătății pentru mame și copiii lor.
  • Dieta de doua zile by edituralifestyle - Issuu
  • Cum să te motivezi pentru a pierde în greutate | miriam-followme.ro

Ținerea la răspundere este adesea un element cheie al unui plan de sănătate. Când simțiți că ceea ce faceți va fi comunicat altora, aveți mai multe șanse să luați decizii inteligente. De asemenea, cei apropiați vă pot încuraja și vă pot ajuta în drum.

Nu trebuie însă să te faci vulnerabil la critici. Este posibil ca unii oameni să nu fie cei mai buni oameni să se implice în planurile dumneavoastră de sănătate. Este bine să vă mențineți planurile doar pentru persoanele cu care vă simțiți confortabil, inclusiv în planurile voastre. Uneori, în viața noastră există oameni care nu sunt compatibili, excesiv de critici sau care nu ar trebui să fie cu siguranță la programul tău de slăbit.

De asemenea, este posibil să doriți să vă păstrați planurile pe o listă selectă de persoane. De exemplu, postarea a ceea ce ai mâncat în timpul zilei și antrenamentul pe Facebook poate funcționa ca un fel de blogging. Dar toată lumea de pe lista prietenului tău dorește să primească zilnic actualizări despre ce ai mâncat la micul dejun? Chiar vrei ca oamenii de la serviciu să știe cât cântărești? Și dacă sări peste clasa Zumba, o să-ți facă sora ta un comentariu nemaipomenit despre asta, în loc să spună ceva util?

Poate este mai bine să aveți o listă privată pentru acest lucru. Să-i anunțăm pe ceilalți îi poate ajuta să planifice în consecință. De exemplu, dacă sunteți pe un plan de dietă și exerciții fizice, puteți sugera pentru weekend-ul de plajă care v-ar plăcea să vă plimbați pe plajă, dar evitați salonul de înghețată.

Intrați în cărți, bloguri și povești de succes. Vazand ca sute de altii au trecut prin acelasi lucru pe care il aveti poate fi incredibil de motivant. Unele dintre poveștile lor chiar îți pot atinge inima. Te poate ajuta să vezi că alții au reușit.

În prezent, nutriționiștii au dezvoltat sute de diete, iar antrenorii de sport sunt gata să aleagă programe individuale de activitate fizică pentru cei care doresc să piardă în greutate. Dar, pentru a vă forța să vă antrenați cel puțin ocazional de tren sau dietă, aveți nevoie de o motivație puternică, cea mai puternică, superplă pentru a pierde în greutate. Da, într-adevăr, de ce să piardă în greutate?

Povestiri de pierdere în greutate pot fi găsite peste tot. Încercați AuthenticallyEmmie. Mai ales dacă nu aveți o mulțime de modele în jurul vostru, vă poate fi util să auziți poveștile altor persoane.

Nu numai că veți fi motivați, dar și aceștia pot fi folosiți ca resurse. Stabiliți un sistem de recompense. Oricât de isteți credem că suntem, toți oamenii răspund în continuare la aceleași impulsuri de bază. Instalați sistemul de recompense adecvat și creierul dvs. Unii le place să conceapă un sistem de puncte. Pentru fiecare decizie bună fie că este mâncare sau exercițiuobțineți un punct.

Când ajungeți la de puncte, tratați-vă de ceva ce v-ar plăcea cum ar fi un masaj sau o călătorie la cumpărături. Nu vă recompensați cu decizii nesănătoase, cum ar fi să mergeți la McDonald's sau să cumpărați mai multe dulciuri bogate în zahăr! Aceasta vă va anula doar munca grea. De fiecare dată când ai o zi bună, pui bani într-un borcan.

Asevedeași