Evitați zahărul să slăbească, Întrebați-vă două întrebări înainte de a ceda poftelor

evitați zahărul să slăbească

Linia de jos Alimentele pe care le consumi pot avea un efect major asupra greutății tale.

Pierdere în greutate de 3 kilograme pe săptămână

Unele alimente, cum ar fi iaurtul cu grăsimi complete, uleiul de nucă de cocos și ouăle, ajută la pierderea în greutate 1, 2, 3. Alte alimente, în special produsele prelucrate și rafinate, te pot face să crești în greutate.

Iată 11 alimente arderea grăsimii laterale evitat atunci când încerci să slăbești.

scădere în greutate r634

Cartofi prăjiți și chipsuri de cartofi Cartofii integrali sunt sănătoși și umpluți, dar cartofii prăjiți și chipsurile de cartofi nu sunt. Sunt foarte bogate în calorii și este ușor să mănânci mult prea multe dintre ele.

În studiile observaționale, consumul de cartofi prăjiți și chipsuri de cartofi a fost legat de creșterea în greutate 4, 5.

Acestea sunt în principal procesate şi conţin coloranţi, zahăr rafinat, grăsimi trans şi arome artificiale.

Un studiu a descoperit chiar că chipsurile de cartofi pot contribui la creșterea în greutate mai mare pe porție decât orice alt aliment 5. Mai mult, cartofii prăjiți, prăjiți sau prăjiți pot conține substanțe cauzatoare de cancer numite acrilamide. Prin urmare, cel mai bine este să mâncați cartofi fierti simpli 6, 7.

Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine

Pe de altă parte, cartofii integri, fierți, sunt foarte sănătoși și te ajută să te umpli. Băuturi zaharoase Băuturile îndulcite cu zahăr, precum soda, sunt unul dintre cele mai nesănătoase alimente de pe planetă.

În special, poate declanșa debutul diabetului, în special la persoanele cu antecedente familiale ale bolii. Persoanele cu diabet trebuie să-și monitorizeze dieta pentru a preveni glicemia să nu funcționeze periculos de mult sau prea puțin, dar chiar și cei fără diabet ar trebui să își mențină glicemia în limite normale. Cu unele ajustări la dieta și stilul tău de viață, poți menține glicemia normală, reducând posibil riscul de a avea nevoie de medicamente în viitor. Crearea unei diete care să vă scadă glicemia Dă-ți seama câte calorii ar trebui să consumi pe zi.

Ele sunt puternic asociate cu creșterea în greutate și pot avea efecte dezastruoase asupra sănătății atunci când sunt consumate în exces 8, 9, 10, Chiar dacă băuturile zaharoase conțin multe calorii, creierul nu le înregistrează ca alimente solide Caloriile cu zahăr lichid nu te fac să te simți plin și nu vei mânca mai puțin alimente pentru a compensa.

În schimb, sfârșești prin a adăuga aceste calorii în plus față de aportul normal. Dacă sunteți serios cu privire la pierderea în greutate, luați în considerare renunțarea la băuturi zaharoase complet.

Stabiliți un program pentru orele de masă

Dacă pierderea în greutate este obiectivul tău, atunci renunțarea la sodă și băuturi similare pot avea un impact mare. Pâine albă Pâinea albă este foarte rafinată și conține adesea mult zahăr adăugat. Este mare pe indicele glicemic și vă poate determina nivelul glicemiei Un studiu realizat pe 9.

Din fericire, există multe alternative sănătoase la pâinea convențională de grâu. Una este pâinea Ezekiel, care este probabil cea mai sănătoasă pâine de pe piață.

pierderea în greutate de zacharias

Cu toate acestea, rețineți că toate pâinile de grâu conțin gluten. Alte opțiuni includ pâine de oopsie, pâine evitați zahărul să slăbească porumb și făină de migdale. Cu toate acestea, există multe alte tipuri de pâine pe care le puteți mânca.

Bomboane Candy barurile sunt extrem de nesănătoase. Ambalează mult zahăr adăugat, uleiuri adăugate și făină rafinată într-un pachet mic.

Fructe cu conţinut redus de zahăr – piersici şi mere

Evitați zahărul să slăbească sunt bogate în calorii și sărace în nutrienți. O bomboană de dimensiuni medii acoperită cu ciocolată poate conține în jur de de calorii, iar barele extra-mari pot conține și mai mult Evitați zahărul să slăbească păcate, puteți găsi dulciuri peste tot. Acestea sunt chiar plasate strategic în magazine pentru a tenta consumatorii să le cumpere impulsiv.

Cum a slăbit cinci kilograme în doar zece zile. Ioana Ginghină: ”Nu am vrut să slăbesc așa mult\

Dacă îți dorești o gustare, consumă în schimb o bucată de fructe sau o mână de nuci. Sunt bogate în calorii, dar nu foarte umplute.

Alimentele care trebuie evitate în dietă

Cele mai multe sucuri de fructe Majoritatea sucurilor de fructe pe care le găsești la supermarket au foarte puține lucruri în comun cu fructele întregi.

Sucurile de fructe sunt foarte procesate și încărcate cu zahăr. De fapt, pot conține la fel de mult zahăr și calorii ca sifon, dacă nu mai mult De asemenea, sucul de fructe nu are de obicei fibre și nu necesită mestecare.

pierde in greutate este

Aceasta înseamnă că un pahar de suc de portocale nu va avea aceleași efecte asupra plinătății ca o portocală, ceea ce face ușor să consumi cantități mari într-un timp scurt Stați departe de sucul de fructe și mâncați fructe întregi în schimb. Cel mai bine este să rămânem la fructe întregi.

ŞTIRILE ZILEI

De asemenea, pot conține grăsimi trans artificiale, care sunt foarte nocive și legate de multe boli Patiseria, prăjiturile și prăjiturile nu sunt foarte satisfăcătoare și, probabil, veți deveni foame foarte repede după ce mâncați aceste alimente bogate în calorii, cu conținut scăzut de nutrienți.

Dacă doriți ceva dulce, căutați în schimb o bucată de ciocolată neagră. Aceste alimente sunt bogate în calorii, dar nu foarte umplute. Unele tipuri de alcool în special bere Alcoolul oferă mai multe calorii decât carbohidrații și proteinele, sau aproximativ 7 calorii pe gram.

Cu toate acestea, dovezile pentru creșterea alcoolului și a greutății nu sunt clare Pe de altă parte, consumul de alcool este asociat cu creșterea în greutate crescută 20, Tipul de alcool contează și el.

amei slim jos

Berea poate provoca creștere în greutate, dar consumul de vin cu moderație poate fi de fapt benefic 19, Vinul în cantități mici pare să fie bine. Înghețată Inghetata este incredibil de delicioasa, dar foarte nesanatoasa.

cântări de pierdere în greutate wiccan

Este bogat în calorii, iar majoritatea tipurilor sunt încărcate cu zahăr. O mică porție de înghețată este bine din când în când, dar problema este că este foarte ușor să consumi cantități masive într-o singură ședință.

Alegerea alimentelor care promovează zahăr în sânge scăzut

Luați în considerare să vă faceți propria înghețată, folosind mai puțin zahăr și ingrediente mai sănătoase, precum iaurtul și fructele cu grăsime completă.

De asemenea, servește-ți o porție mică și pune înghețata la distanță, astfel încât să nu termini să mănânci prea mult. Nu uitați să fiți atenți la porții, deoarece este foarte ușor să mâncați prea multă înghețată.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate 2. Înlocuiţi mâncărurile albe cu cele brune Pastele albe, orezul alb şi pâinea albă asigură foarte puţini nutrienţi şi sunt transformate foarte rapid în zahăr.

Asevedeași