Pierderea de grăsime a forței de bază. DE CE ESTE IMPORTANT ANTRENAMENTUL DE FORȚĂ PENTRU A SLĂBI?

pierderea de grăsime a forței de bază

În cazul în care obiectivul dumneavoastră este acela de a pierde în greutate, antrenamentul de forță se poate dovedi extrem de util.

pierderea de grăsime a forței de bază

Cum putem explica acest lucru? Vă invităm să descoperiți în acest articol toate răspunsurile la întrebările dumneavoastră.

pierderea de grăsime a forței de bază

Care este principiul de bază pentru a pierde în greutate? Pentru a pierde în greutate, trebuie să vă obligați organismul să consume energie din rezervele de grăsime.

Cum anume? Folosindu-vă de frecvența cardiacă!

Ce este slăbitul din greutate?

Frecvența cardiacă poate fi stimulată printr-o activitate precum alergarea pe bandă, mersul pe bicicleta de apartament sau pe bicicleta eliptică, dar și cu ajutorul exercițiilor de forță. Atunci când frecvența este stimulată cu ajutorul exercițiilor de forță, antrenamentul va prezenta un dublu avantaj, deoarece va contribui la construirea fibrei musculare, ceea ce vă va permite să accelerați pierderea în greutate.

pierderea de grăsime a forței de bază

De reţinut: atunci când vorbim despre medie, acest lucru înseamnă că vă puteți situa mai jos sau mai sus de aceasta pe parcursul antrenamentului pe care îl efectuați.

De fapt, ritmul dumneavoastră cardiac se Pierdere în greutate supliment natural adapta la efort și nu va fi blocat, ca un contor al vitezei!

Cum vă poate ajuta antrenamentul de fortifiere a mușchilor să pierdeți în greutate? Orice activitate cardio, precum alergarea sau mersul cu bicicleta eliptică, contribuie la pierderea în greutate, dar faptul că asociați la aceasta un antrenament de fortifiere a mușchilor vă va ajuta să obțineți rezultate mai bune.

Cum puteți slăbi folosindu-vă de frecvența cardiacă

Cum poate pierderea de grăsime a forței de bază explicat acest lucru? Cu cât musculatura se dezvoltă mai mult, cu atât cantitatea de calorii consumate este mai mare. Astfel, g de mușchi în plus provoacă arderea unui număr mediu de kcal. Exercițiile de fortifiere a mușchilor vă vor ajuta să scăpați de grăsime și să vă păstrați masa musculară, atât de prețioasă.

pierderea de grăsime a forței de bază

Antrenamentul de forță care ajută la pierderea în greutate este antrenamentul de anduranță: serii, repetări, cu perioade scurte de recuperare după fiecare serie secunde. Va trebui să găsiți o greutate care să vă ajute să consumați energie și să efectuați toate seriile și toate repetările.

Acest antrenament trebuie să dureze între 30 de minute și 1 oră. Cum puteți face acest lucru?

Reguli pentru un proces eficient de ardere a grăsimii corporale

Aveți la dispoziție 2 posibilități: Repartizarea este realizată în funcție de timp:de exemplu: pentru o ședință de antrenament cu durata de 1 oră, efectuați exerciții cardio timp de 45 de minute, urmate de 15 minute de exerciții de forță.

Este evident că, dacă faceți sport, nu înseamnă că trebuie să mâncați mai mult, mai dulce sau mai gras. În cazul în care consumați mai multe calorii decât are nevoie organismul în medie, de calorii pe zi, în cazul unei femei, de calorii pe zi, în cazul unui bărbatactivitatea fizică nu va fi suficientă pentru a consuma caloriile în exces.

Alimentele pe care le consumați sunt probabil factorul numărul unu în modelarea corpului.

Asevedeași