Supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime

Cum Să Te Antrenezi Pentru Creștere Musculară

În acest articol vom discuta despre scăderea în forță din timpul pierderii de grăsime.

Cerința cheie pentru un antrenament – Crestere progresivă

Vom discuta despre cauzele ei și ce să faci supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime cazul ei. Sunt aproape la sfârșitul perioadei mele de pierdere a grăsimii și este prima în care nu am pierdut forță deloc, în ciuda scăderii în greutate corporală cu 5 kg. Să vedem cum. Cu toate astea, pentru majoritatea oamenilor care doresc un fizic sculptat pentru plajă, pierderea musculară nu ar trebui să aibă loc deloc, dacă o fac așa cum trebuie.

Forța și mușchii sunt strâns legate. Nu prea putem discuta despre una fără cealaltă. Când pierzi grăsime, menținerea forței este cel mai bun indicator al menținerii musculare.

Asta deoarece dacă țesutul contractil fibrele tale musculare rămâne la aceeași dimensiune, vor putea produce la fel de multă forță. Deci știi că faci lucrurile bine dacă îți menții forța în timp ce pierzi grăsime, menții tot mușchiul. De fapt, ai putea pune puțin deoarece ridici aceleași greutăți la o greutate corporală mai mică.

Totuși, este posibil să pierzi forță fără să pierzi mușchi. Motivul pentru asta este că forța nu este dependentă doar de dimensiunea musculară, ci și de pârghii și disponibilitatea combustibilului.

Când mănânci mai puțin, îți reduci resursele pentru antrenament, de asemenea. Carbohidrații alimentează performanța la antrenament deci, în cazul în care după câteva săptămâni de antrenament ești sleit de glicogen într-o zi, probabil vei pierde niște forță la acel antrenament.

Pe măsură ce te apropii de nivelurile esențiale de grăsime corporală, să îți alimentezi corpul în timp ce rămâi într-un deficit caloric devine din ce în ce mai dificil, deci în acest caz ai putea observa scădere în forță fără pierdere musculară.

De asemenea, am menționat pârghiile acum câteva momente. Când pierzi greutate corporală, abilitatea ta de a controla greutatea la unele exerciții scade. Spre exemplu, dacă la Împins Deasupra Capului din Picioare greutatea te mișcă în loc să o controlezi tu pe ea, exercițiul va fi mai greu de executat, bineînțeles.

incapabil să slăbească înainte de perioadă scădere în greutate lexington ma

Acesta este probabil principalul motiv pentru care forța de împins este prima care scade în timpul unei perioade a pierderii de grăsime. Majoritatea oamenilor observă că împinsurile la piept și pentru umeri au de suferit cel mai mult în timp ce pierd grăsime și asta are, fără îndoială, de a face. Pe lângă asta, când ești mai definit, cursa mișcării pentru Împinsul la Piept este cel mai probabil crescută, deoarece ai mai puțină grăsime pe piept și spate, iar bara ar putea avea cu 2.

Asta afectează de asemenea nivelurile tale de forță. Asta nu înseamnă că nu poți căpăta forță în timp ce pierzi grăsime.

Cel mai important aspect al antrenamentului – supraîncărcarea progresivă

De fapt, mulți oameni o fac, începători și avansați. Vorbeam cu Greg pe FaceBook despre pierderea de grăsime și a spus ceva ce îmi voi aminti pentru mult timp. Deci fă-o. Am vizionat un videoclip de-al lui Eric Helms, în care spunea că a devenit mai puternic în timp ce pierdea grăsime — din nou, cineva de nivel avansat.

Deci latura mentală este o componentă uriașă a performanței la antrenament și trebuie să te asiguri că ai atitudinea corectă față de ridicatul greutăților. Vom discuta mai multe despre asta mai târziu.

Puteți câștiga masă musculară mai repede sau puteți pierde în greutate prin surprinderea mușchilor?

Scurtă recapitulare pentru informațiile acoperite până acum: Principalele motive pentru care ar putea să îți scadă forța în timp ce pierzi grăsime sunt depozitele de glicogen și pârghiile  reduse.

Acestea fiind spuse, o mare parte a tipilor care merg la sală pierg forță pentru supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime pierd mușchi. Pentru a ne asigura că nu este și cazul tău, să adresăm cele mai mari mișcări care conduc la pierderea musculară și să confirmăm că tu nu le faci. Motive pentru care ai putea Pierde Forță  și prin urmare mușchi în timp ce Pierzi Grăsime Cel mai bun indicator că pierzi mușchi în timpul unei perioade pentru pierderea grăsimii este scăderea exagerată.

este cofeina un arzător natural de grăsimi masca de corp pentru a slabi

Un deficit caloric este, de asemenea, un deficit al recuperării. Cu cât este mai mare deficitul, cu atât este mai slabă recuperarea evident.

  • Cerința cheie pentru un antrenament - Crestere progresivă - Victor Diaconescu
  • Slăbește cu xenical
  • 10 moduri de a slabi
  • Pierderea masei musculare este adesea asociată cu o creștere a producției de citokine proinflamatorii.

Dacă mănânci mai puțini carbohidrați, supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime mănânci mai puține alimente în general, performanța ta va scădea. Dacă nu poți menține stimulul de antrenament care a cauzat creșterea musculară, vei pierde acea adaptare. Când pierzi grăsime, ești predominant catabolic, iar supraîncărcare progresivă pentru pierderea supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime grăsime sinteza proteică nu egalează sau întrece descompunerea proteinelor, vei pierde mușchi.

Asta va face o diferență uriașă. Totuși, nu o poți menține pentru mult timp. Va trebui să folosești ceva cunoscut sub numele de periodizarea dietei, unde pierzi grăsime în mod agresiv timp de săptămâni, apoi iei o pauză de la dietă pentru săptămâni. Pauza dietei ajută la prevenirea încetinirii metabolismului, la restabilirea echilibrului hormonal și elimină stresul psihologic al unui deficit caloric mare, de asemenea.

Nu ridici greutăți la fel de mari ca înainte O mare greșeală pe care o fac unii oameni când țin dietă este să reducă greutățile pe care le folosesc și să lucreze doar într-un interval de repetări mai mare. Știm că supraîncărcarea progresivă să ridici greutăți din ceîn cemai mari în timp este principala cauză a creșterii musculare.

De cele mai multe ori, putem prezice nivelul dezvoltării musculare al unei persoane doar uitându-ne la forța lor într-un interval mediu de repetări. Intensitatea pe care o folosești acum este principalul motiv pentru care mușchii tăi sunt la nivelul actual de dezvoltare. Dacă ai reduce greutatea de pe bară, ai elimina exact stimulul care a cauzat și menține adaptarea.

Ce Să Faci Dacă Pierzi Forță la Dietă

Urmează rutinele date așa cum sunt. Faci prea mult cardio Mult cardio în perioada pentru pierderea grăsimii este rău deoarece ți-ar putea slăbi recuperarea. Mai mult, prea mult cardio, mai ales cardio de intensitate moderată, îți poate determina corpul să vrea a se adapta pentru rezistență, nu explozivitate. Nu îți dorești asta când pierzi grăsime.

Recomand să faci maximum ore de cardio pe săptămână. Dacă faci mai mult de atât, scade și probabil de vei simți și performa mult mai supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime. Mănânci prea multe sau prea puține proteineAcesta este un subiect epuizat, dar merită să îl repetăm, doar pentru a fi complet.

Trebuie să mănânci 2.

  • Cum Să Te Antrenezi Pentru Creștere Musculară – Think Eat Lift Romania
  • Pierderea în greutate a foii de gazdă qvc
  • Pierde 20 kg greutate în 1 lună
  • Cum alegi cele mai bune exerciții pentru creșterea mușchilor?

Dacă mănânci mult mai puțin de atât, acela ar putea fi principalul motiv pentru pierderea musculară. Pe de altă parte, nu vrei să mănânci prea multe proteine deoarece lasă puțin spațiu pentru ceilalți macronutrienți. Amintește-ți că ai nevoie de carbohidrați pentru a alimenta performanța, iar grăsimile sunt de asemenea importante pentru a susține echilibrul hormonal optim.

Cea mai bună recomandare a mea pentru proteine este 2. Deseori, mănânc mai puține proteine — 1. Ai putea de asemenea să mănânci mai mult de 2.

Cum Să Te Antrenezi Pentru Creștere Musculară

Te Aștepți să Pierzi Mușchi și Forță, deci o Faci După cum vom discuta în partea a treia, așteptările noastre afectează drastic rezultatele acțiunilor noastre. Dacă îți începi scăderea de grăsime cu mentalitatea că vei pierde mușchi și forță, probabil se va întâmpla. Psihologia Modernă arată cum să pierzi grăsimea centrală mereu acționăm într-un fel care se potrivește imaginii noastre de sine.

Deci la sală te-ai putea simți supraîncărcare progresivă pentru pierderea de grăsime, s-ar putea să nu te forțezi, ți-ai putea abandona seturile fără a-ți folosi adevăratul potențial. Toți acești factori îți vordăuna antrenamentului.

5 semne de pierdere a masei musculare în loc de grăsime în timp ce pierde în greutate

Și dacă performanța ta de antrenament are de suferit, ai pierde mușchi și forță ca rezultat. Dacă te regăsești, înainte de fiecare set vizualizează-te ridicând cu ușurință greutatea pe care o folosești.

pierdere în greutate conan mathew kramer buddha boluri pierdere în greutate

Asta va elimina așteptările care te pot limita pe tine însuți pe care le poți avea. Ea îți creează realitatea. Faci prea mult volumAcesta este ultimul punct deoarece este cel mai puțin întâlnit.

Am atenția dvs.?

Majoritatea oamenilor pot face față cu ușurință la de repetări per grupă musculară într-o săptămână în timpul unui deficit. Totuși, reducerea volumului conduce la progresul în forță aproape mereu. Asta se întâmplă, probabil, pentru că mușchii tăi sunt obișnuiți să se recupereze de la mai mult volum deci acum pot supercompensa. Probabil te-ai recupera mult mai bine după asta și ai putea chiar să progresezi în forță.

Cum alegi cele mai bune exerciții pentru creșterea mușchilor?

Acum, dacă deja te antrenezi folosind o rutină cu puțin volum consider puțin volum orice rutină care are 40 sau mai puține repetări per parte a corpului pe săptămână nu vrei să scazi mai mult volumul. Problema ta probabil se află în celelalte puncte pe care le-am acoperit până acum.

Te vei simți bine, vei rămâne puternic și mare în timp ce devii cât de definit îți dorești. Ce părere ai despre acest articol? Ai vreo părere sau întrebare? Spune-mi în secțiunea de comentarii de mai jos.

Citesc și răspund tuturor comentariilor. Totuși, nu este cel mai bun program pentru culturiști, deoarece nu include suficient antrenament pentru partea inferioară a corpului. Dacă ești în căutarea fizicului definit și musculos, aruncă o privire asupra lui.

Ar putea fi potrivit și pentru tine. Leave a Comment.

Asevedeași