Veghează să slăbești,

veghează să slăbești

În funcție de felul în care e proporționat corpul, putem observa, cel mai des, forma de măr cu grăsimea concentrată la mijlocul corpuluide pară grăsimea concentrată în partea inferioară a corpului sau de ardei iute siluetă îngustă de sus până jos. Tipul corpului dictează dieta cea mai potrivită pentru o fromă armonioasă, spun specialiștii.

Ce mănânci dacă ai corpul în formă de măr Silueta în formă de măr are grăsimea concentrată pe mijloc, iar celor care se identifică cu această formă le va fi mai ușor să slăbească decât celor cu silueta veghează să slăbești formă de pară, deoarece grăsimea din jurul abdomenului dispare mai repede decât cea de pe coapse sau cea din zona posteriorului. Se recomandă consumul de nuci, avocado, ulei de măsline.

veghează să slăbești

Carbohidrații trebuie aleși cu atenție, cei mai recomandați cei care provin din leguminoase, fructe și cereale integrale. Mic dejun: o omletă dintr-un ou, spanac și două linguri de mozzarella, o felie subțire de șuncă slabă, o felie de pâine integrală Gustare: un măr, o linguriță de unt de arahide Prânz: salată din legume verzi, jumătate de roșie, 60 de grame de piept de pui fără piele, un ou fiert tare, un sfert de avocado, o lingură de brânză feta și biscuiți de ovăz.

veghează să slăbești

Cină: de grame de mușchi de vită marinat în sos de soia și suc de portocale, un cartof copt mic cu sos de smântână slabă și ceapă verde, broccoli sotat în ulei de măsline.

Desert: iaurt cu cereale integrale și afine Ce mănânci dacă ai corpul în formă de pară Persoanele cu corpul în formă de pară au depozitată majoritatea grăsimii în partea inferioară — pe șolduri, coapse și pe posterior, iar pierderea în greutate e o provocare, deoarece kilogramele se dizolvă începând de la mijloc. Grăsimea din partea inferioară a corpului se încăpățânează să rămână la locul ei și formează depozite de celulită — un țesut fibros care împiedică circulația sângelui către ele, ceea ce le face mai greu de eliminat.

veghează să slăbești

Dieta pentru froma de pară trebuie să controleze aportul de grăsimi din organism, pentru că acestea se depun imediat și sunt foarte greu de ars. Astfel, e recomandată o alimentație bazată pe carbohidrați din cereal integrale, linte și fasole, proteine din carne de pui și pește, fructe și legume. Mic dejun: fulgi de ovăz, o banană, suc de portocale Gustare: biscuiți integrali, brânză mozzarella Prânz: un sandviș din pâine integrală cu o lingură de maioneză light, friptură veghează să slăbești vită, veghează să slăbești slabă, salată verde și roșii Gustare: un iaurt degresat, un măr Cină: piept de pui fără piele la grătar cu garniture de fasole neagră și roșii, legume verzi la abut, salată verde cu brânză slabă, o chiflă integral Desert: budincă de ciocolată fără zahăr Ce mănânci dacă ai corpul în formă de ardei iute Persoanele cu aceast siluetă îngustă de sus până jos trebuie să se alimenteze pentru a-și menține o stare bună a sănătății și trebuie să fie atente la depozitele de grăsime din jurul taliei, pentru ca acolo e zona lor sensibilă.

Alimentația lor trebuie să conțină în special pește, ulei de măsline, proteine și veghează să slăbești complecși din fructe și legume. Stabilirea cauzelor exacte și urmarea unor programe personalizate de slăbit garantează atât rezultate rapide cât și de durată, menținerea făcându-se relativ ușor, doar urmând câteva sfaturi de prevenție, personalizate.

veghează să slăbești

Foto: Shutterstock.

Asevedeași