Vo2 max și pierderea de grăsime

vo2 max și pierderea de grăsime

Metoda directă folosind un dispozitiv - analizor de gaze 2.

eliminați chistul de grăsime cel mai bun biscuit pentru pierderea in greutate

Metoda indirectă folosind teste funcționale Determinarea consumului maxim de oxigen printr-o metodă directă este destul de dificilă și necesită echipamente costisitoare; prin urmare, nu sa răspândit. Calculul IPC prin metoda indirectă are o mică eroare care poate fi neglijată, dar în caz contrar, este o metodă foarte accesibilă și informativă pentru evaluarea sănătății fizice a unei persoane, ceea ce o face cea mai utilizată în diverse facilități de sănătate și fitness și centre de reabilitare.

Vo2 max și pierderea de grăsime a determina consumul maxim de oxigen printr-o metodă indirectă, cel mai adesea se folosește testul PWC, care determină performanța fizică a unei persoane. Alergătorii care se străduiesc să obțină anumite rezultate, în timp, își dau seama că este nevoie de mai mult decât de a crește volumul de rulare în fiecare săptămână.

În acest articol, ne vom uita la VO2max, unul dintre principalii indicatori care determină potențialul unui alergător și perspectivele pentru progresul său ulterior.

How To Improve Your Running Vo2 Max - Triathlon Training Explained

Ce este IPC? Consumul maxim de oxigen, sau VO2 max, indică cea mai mare cantitate de oxigen pe care inima o poate transporta către mușchi pentru a fi vo2 max și pierderea de grăsime pentru energie. Cu cât această cifră este mai mare, cu atât mai multă energie poate produce corpul dvs. VO2 max este cel mai important factor fiziologic care determină performanța unui atlet la o distanță de până la m.

VO2 max ridicat este important pentru cursele mai lungi, dar pe măsură ce distanța crește, pragul aerob vine în prim plan. Ce factori afectează DMO? O mare parte din DMO, precum capacitatea de a vă îmbunătăți, este determinată de genetică și de nivelul dvs.

Totuși, nu vă descurajați dacă natura v-a lipsit de un sistem cardiovascular puternic. Cu antrenamentele potrivite, aveți ocazia să vă atingeți limita maximă de VO2, deși este posibil să aveți nevoie de mai mult timp decât alți alergători.

Antrenament clasic cardio sau HIIT – care arde mai bine grăsimile?

De asemenea, ar trebui să luați în considerare faptul că cu cât sunteți mai aproape de potențialul vostru genetic, cu atât veți progresa mai lent. Oamenii de știință au descoperit că este posibilă îmbunătățirea DMO chiar și la vo2 max și pierderea de grăsime vârstă mai târzie. Există trei componente principale care determină VO2 max și care pot fi influențate de antrenament. Transportul oxigenului. Oxigenul legat de hemoglobină în interiorul eritrocitului este transportat prin vasele de sânge către țesuturi și organe.

O creștere a hemoglobinei sau a celulelor roșii din sânge permite transportul mai multor oxigen către mușchi, ceea ce crește DMO. Acesta este motivul pentru care mulți sportivi de top se antrenează în zonele înalte. Livrarea de oxigen. Cantitatea de sânge bogat în oxigen care se deplasează de la plămâni la mușchii voștri este determinată de mărimea și puterea ventriculului stâng al inimii și de ritmul cardiac.

Frecvența cardiacă maximă nu se modifică în timpul exercițiului, dar ventriculul stâng care pompează sângele către restul corpului crește și devine mai puternic cu exercițiile.

Utilizarea oxigenului. Alergarea duce la diverse adaptări fiziologice care permit mușchilor să folosească mai mult oxigen. Acest lucru veveriță pierdere în greutate datorează atât creșterii numărului și dimensiunii capilarelor, ceea ce face posibilă asigurarea mai eficientă a livrării de sânge bogat în oxigen către mușchii care lucrează, cât și creșterii numărului de mitocondrii, un fel de stații de energie din celule, unde energia este generată cu participarea oxigenului.

Cum se determină IPC? La centrele moderne de medicină vo2 max și pierderea de grăsime, vă puteți măsura DMO efectuând următorul test. Ești pus pe o bandă de alergat, îmbrăcat cu o mască de oxigen, apoi crești treptat viteza sau înclinația benzii de alergat. Când atingeți sarcina maximă, testul se oprește.

este necesar cardio pentru sănătate

Dacă nu aveți ocazia să faceți un astfel de studiu, puteți folosi propriile rezultate pentru a vă aproxima ritmul de rulare la nivelul maxim VO2. De asemenea, vă puteți baza pe citirile pulsului. Cu toate acestea, dacă vă antrenați la această intensitate, există riscul ca antrenamentul dvs. Prin urmare, pentru a obține efectul maxim de antrenament, încercați să rămâneți într-o zonă care este cu mai multe bătăi sub ritmul cardiac. Cum să vă îmbunătățiți VO2 max?

Următorii factori influențează creșterea DMO: Intensitate. Îna fost publicată o mudra arzătoare de grăsimi în revista Sports Medicine, care a inclus o revizuire a mai mult de de studii care examinează relația dintre BMD și performanța de rulare.

Oamenii de știință nu au reușit niciodată să determine ce interval de intensitate este optim pentru creșterea VO2 max la alergătorii la distanță. Cu toate acestea, cercetătorii recomandă ca sportivii bine antrenați să își mărească treptat intensitatea antrenamentului la VO2 max, iar alergătorii de elită să își mărească volumul de antrenament la VO2 max.

  • Cele mai bune pastile de slabit: Cum actioneaza alimentele care ard grasimi?
  • Care este consumul maxim de oxigen. Definiția mpc. Exemple de antrenamente eficiente VO2max
  • Antrenament clasic cardio sau HIIT — care arde mai bine grăsimile?
  • Antrenament clasic cardio sau HIIT - care arde mai bine grăsimile? - GymBeam Blog
  • Slăbește wx panama
  • Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament
  • este necesar cardio pentru sănătate | miriam-followme.ro

Aceasta înseamnă că cu cât nivelul tău de fitness este mai bun, cu atât va trebui să te antrenezi mai aproape de VO2 max curent pentru a continua să progresezi. Durata intervalelor.

pierdere în greutate yt pierderea în greutate a plutitorului de ochi

Se crede că a face întinderi timp de minute aproximativ m este una dintre cele mai rapide și mai eficiente modalități de creștere a DMO. Aceste sesiuni pot avea loc atât pe stadion, cât și pe autostradă, pe teren accidentat sau pe înclinații ușoare. Când începi să alergi, îți ia corpul aproximativ un minut pentru a obține un consum optim de oxigen. În consecință, intervalele mai scurte vor fi mai puțin eficiente decât cele mai lungi, deoarece veți petrece mai puțin timp în zona de intensitate optimă pentru a vă crește VO2 max.

arderea grăsimii laterale poate panadol să te facă să slăbești

Recuperarea între intervale. Scopul principal al perioadelor de odihnă între intervale este de a vă ajuta să finalizați întregul volum de antrenament în ritmul dorit. De exemplu, minute jogging după 4 minute de efort.

Dacă perioada de recuperare este prea scurtă, atunci ar trebui să reduceți ritmul sau durata următorului interval, altfel va crește rolul sistemului de producere a energiei anaerobe. De asemenea, nu faceți perioada de odihnă prea lungă, deoarece acest lucru reduce consumul de oxigen și veți avea nevoie de mai mult timp în interval pentru a ajunge din nou la nivelul optim.

Alternativ, puteți utiliza ritmul cardiac ca indicator al recuperării. Durata antrenamentului. Încercați să păstrați volumul de rulare între m pe antrenament.

Referințe: 1 Centrul Național pentru Informații despre Biotehnologie.

Cu toate acestea, dacă alergi mai puțin de 4 km, vei oferi și adaptările fiziologice necesare pentru a-ți crește DMO, dar progresul tău va fi mai lent. Volumul total al intervalelor intensive nu trebuie să depășească 8 km la un moment dat, deoarece cu greu veți putea menține ritmul necesar pe tot parcursul antrenamentului.

Dar tocmai lucrul în intervalul optim de intensitate asigură creșterea maximă a VO2 max În plus, astfel de sarcini mari pot duce la faptul că aveți nevoie de un timp semnificativ pentru a vă recupera. Frecvența antrenamentului.

Pentru a simți efectele intervalelor BMD, ar trebui să faceți un antrenament pe săptămână sau trei antrenamente la fiecare două săptămâni timp de cel puțin șase până la opt săptămâni.

Cum funcționează efectul afterburn?

Toți cei mai buni sportivi nu s-au bazat pe genetică, ci au muncit, au muncit, au muncit! Fii persistent și devine campion! Principala eroare sistemică în aceste afirmații este că relațiile cauză-efect sunt confuze. Da, toți marii campioni au lucrat ca naiba, au petrecut zeci de mii de ore pe holuri, pe benzi, în bazine și pe autostrăzi, înainte de a obține medalia principală a vieții lor. Dar nimeni nu-și amintește de milioanele de sportivi puțin mai puțin de băutură care te face să slăbești cărora le-a lipsit întotdeauna puțin.

Secretul este că succesul unui campion depinde de trei factori principali: genetică, muncă grea și pregătirea corectă. Eliminând oricare dintre ele, nu obținem nimic.

  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Vrei să pierdere în greutate exerciții fizice?
  • Scădere în greutate zmed

Nino Schurter este testat cu un analizor de gaze În fiziologie, există un astfel de parametru - - cantitatea maximă de oxigen pe care corpul o poate asimila într-un minut. Fără a intra în detaliile metodelor de măsurare, voi da scala pe care am derivat-o empiric pentru mine.

Ce este IPC?

Acesta ia în considerare mai mult de o sută de măsurători IPC și se corelează cu rezultatele pe care le arată o persoană. În ultimii ani, de fiecare dată când am auzit pe cineva măsurat VO2 max, acesta s-a potrivit foarte bine cu rezultatele persoanei respective. Cu condiția să se antreneze bine, să nu aibă probleme cu imunitatea etc. De fapt, totul este simplu.

Account Options

Sportul este o pierdere de timp, energie © Și, de fapt, este procesul de transformare a diferitelor tipuri de combustibil în lucru mecanic. În diferite sporturi, principalul combustibil poate fi ATP, KF adenozin trifosfat, creatină fosfat - ed. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor vorbim despre metabolism mixt. Dacă vorbim despre distanțe mai mari de minute, principalele procese care asigură performanța corpului sunt: glicoliza anaerobă glicoliză aerobă lipoliza Ultimele două sunt deosebit de importante la distanțe mai mari de 5 minute, deoarece aceste procese stau la baza performanței foarte aerobe pe care se bazează rezultatul în sporturile ciclice.

Pentru ambele procese, este necesar oxigen și cu cât există mai mult, vo2 max și pierderea de grăsime atât mai mult combustibil poate fi ars și se poate face mai multă muncă pentru a mișca corpul sau proiectilul pe unitate de timp. Apropo, munca împărțită la unitatea de timp este putere. Însuși parametrul despre care toată lumea vorbește în cercurile de ciclism. Ei bine, bineînțeles, după administrarea de salbutamol un medicament interzis suspectat de a fi folosit de Christopher Frum, de 4 ori câștigător al Turului Franței.

ejacularea frecventă duce la pierderea în greutate cea mai mare pierdere în greutate posibilă într-o lună

Chris Froome sărbătorește câștigarea a 2 Grand Tours Desigur, există și un astfel de parametru precum eficiența metabolismului aerob, care diferă, de asemenea, la diferiți sportivi, dar se află într-un interval destul de restrâns.

Și, dacă nu există abateri atât de grave ca în Froome, el poate fi luat ca pierderea in greutate linistea constantă. Este adevărat, valoarea energetică a alimentelor este de obicei exprimată în calorii, nu în jouli, dar acest lucru s-a întâmplat istoric. Aproximativ cum se măsoară puterea motorului unei mașini în cai putere CPîn timp ce unitatea de putere din sistem este SI sistemul de unități de mărimi fizice - ed.

În mod amuzant, o calorie este de aproximativ 4,2 J. Ca rezultat, numărul de calorii arse este numeric aproape egal cu puterea de lucru mecanică, măsurată în jouli. Dar ne-am distras. Să ne imaginăm doi sportivi, fiecare cântărind 70 kg.

Asevedeași